divinegoddes schreef:Is er iemand uit assen die erheen gaat?
Ja ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wildgirl schreef:Orlando_ schreef:Bedoeling is om er tussen half 7 en 7 uur te zijn
Dan zou ik tóch de wekker iets eerder zetten.![]()
het begint rond 4 uur al druk te worden met handelaren, vanaf half 5/5uur komen daar de particuliere trailers en vrachtwagens bij.
Marigold schreef:iedereen heeft zin in de markt zo te lezen, hebben jullie dan niet net als ik zoiets van.. al die veulentjes die morgen voor het laatst bij hun moeder in de wei staan, die dinsdag ochtend (of maandag avond) uit de wei worden geplukt en zo de markt opgaan...
ik vind dat zo sneu, misschien is dat wat sentimenteel, maar toch..
Nietje_ schreef:jah.. maar kleine veulentjes worden ook groot
het is misschien hard zeggen, maar ze zijn het vaak na een dag al vergeten mits ze natuurlijk bij vriendjes of vriendinnetjes staan..
Andante schreef:Weet trouwens iemand of je een beetje je fiets/scooter daar kwijt kan? Zonder dat 'ie gejat wordt, met name.
Anders moet ik op een afgeragd fietsje komen en een dik slot, maar scooter of gewone fiets gaat toch wel een stuk fijner.
Marigold schreef:iedereen heeft zin in de markt zo te lezen, hebben jullie dan niet net als ik zoiets van.. al die veulentjes die morgen voor het laatst bij hun moeder in de wei staan, die dinsdag ochtend (of maandag avond) uit de wei worden geplukt en zo de markt opgaan...
ik vind dat zo sneu, misschien is dat wat sentimenteel, maar toch..