Hopelijk gaat het bij jou soepeler als bij mij.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Wat een baggermuis had die PC he waar jij achter zat, Bella?Ja, gelijk rechts staat een PC, staat al open op een pagina waar je direct je Boktnaam, ww en gewone naam kan intoetsen. Dan komt er vanzelf een sticker uit de machine ernaast.
Hopelijk gaat het bij jou soepeler als bij mij.
Muurp schreef:Ah wat jammer nou, bij mij ging het goed hoor! Even voordat je dan weer naar HE gaat, even je ava vervangen door een wat lichtere, misschien gaat dat dan wel?Sammie schreef:Ik had geen probleme met de pc waar de stickerdinges aangekoppeld wasKam er heel soepel uit. Leuk trouwens dat je ava ook mee kwam
Van mij ava was niks meer over op mijn sticker.
Teveel contrast
potverdikkie schreef:Nou, ik ook hè Potverdikkie? 1 x gemeet en je staat al in mijn lijstje! Wie heeft mij nog meer gezien zodat ik ze bij kan voegen?Heb heel veel bokkers gemeet, en heb het erg gezellig gehad.
En ook eindelijk eens gezichten gezien bij de groentjes, en moet eerlijk zeggen dat ik reuze lol met een aantal heb gehad!
Olympia schreef:Wij groentjes vallen best mee hoor![]()
Ik heb het reuze naar m'n zin gehad. Heb me super vermaakt met de discussies en alles erom heen![]()
Ik ben net thuis en brak en moe.. ik ga dus lekker slapen