Ik wilde even afwachten hoe het op het QH NK ging voordat ik inschreef.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal er verder maar niet op in gaan.
 Zal er verder maar niet op in gaan. smax schreef:Klaas nou je hoort het heNee of nog niet dus

je kan nu antwoorden wanneer dan wel
ben je dr zaterdagavond dan niet???
mayflower ik heb je mijn bevestiging even doorgestuurd, zal wel goed zijn, maar toch voor de zekerheid even...

Was wel erg gezellig vorig jaar, dus kan bijna niet wegblijven, hahahaha
  Was wel erg gezellig vorig jaar, dus kan bijna niet wegblijven, hahahaha 
                                                          al die inschrijvingen te verwerken. Tussendoor worden dan nog allerlei correcties gemaakt omdat mensen fouten maken bij het inschrijven en omdat Sheila ook niet onfeilbaar is. Als alles in het systeem staat wordt een tijdschema gemaakt. We gaan dan proberen om zo'n 180 verschillende onderdelen met 180 verschilende aantallen deelnemers in een tijdschema te zetten. Dit gebeurd uiteraard met de hand. Als dat allemaal gebeurd is kunnen we een tijdschema bekend maken. Dit schema is en blijft een indicatie omdat er een aantal factoren zijn die dit schema beinvloeden.
  al die inschrijvingen te verwerken. Tussendoor worden dan nog allerlei correcties gemaakt omdat mensen fouten maken bij het inschrijven en omdat Sheila ook niet onfeilbaar is. Als alles in het systeem staat wordt een tijdschema gemaakt. We gaan dan proberen om zo'n 180 verschillende onderdelen met 180 verschilende aantallen deelnemers in een tijdschema te zetten. Dit gebeurd uiteraard met de hand. Als dat allemaal gebeurd is kunnen we een tijdschema bekend maken. Dit schema is en blijft een indicatie omdat er een aantal factoren zijn die dit schema beinvloeden. Ik wil alleen wat achtergrondinformatie geven en wat factoren noemen waar eigenlijk niemand bij stil staat. Dus Klaas, mijn nee was niet kattig bedoeld, maar er is echt niemand die die nu weet.
 Ik wil alleen wat achtergrondinformatie geven en wat factoren noemen waar eigenlijk niemand bij stil staat. Dus Klaas, mijn nee was niet kattig bedoeld, maar er is echt niemand die die nu weet.