[WN] Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:25

Nog meer leuke foto's. Shane was zó schattig bij de sprongen (waar ik dus zat), heel bedachtzaam en oplettend voetjes optillen en niet over de lage stappen, nee, over de hoge.

En Markus, wat leuk om die weer es te zien en wat ziet hij er nog goed uit Natas. Hij had er zo te zien ook echt lol in om weer es mee te mogen.

Aniek, welkom op Bokt, de eitjes waren heerlijk hoor!

En in de krant, wow, dat is dus écht stoer!!

Vrijdag gaat Ben leren longeren en ik ga de trainingen een tandje opvoeren ~~}> want volgend jaar wil ik mee doen!
Lukt het toch niet, schrijf me dan maar weer vast op de vrijwilligerslijst, vrijwilligen op de FFT is geen 'werk' maar een feestje.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:26

Dan ook nog maar 1 van mij over de "sprong" ;)

Afbeelding

"Een ziek kalf? Waar?"
Afbeelding

"Ik zie hem niet hoor! Weet je het zeker?"
Afbeelding

"Achter ons ook niet, je moet je vergist hebben!"
Afbeelding

Francis

Re: Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:27

Oh ja Rom, complimentjes. Jullie sprongen echt héél netjes vond ik en dat op een halstertje... super!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:28

Jullie zijn een leuk stel samen Romkabouter :j

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:29

Francis schreef:
Oh ja Rom, complimentjes. Jullie sprongen echt héél netjes vond ik en dat op een halstertje... super!

Behalve de eerste sprong dan, maar goed dat was dan ook al anderhalf geleden dat ik gesprongen had ;)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:32

Ah, daar hebben we't niet over ;) Je bleef wel rustig en loste het goed op en daar hebben we ook naar gekeken. Ik zag liever mensen die rustig en in stap over de balkjes gingen dan mensen die zonder balans, met gehaast, gepluk of gedauw hun paard toch probeerden te laten springen.
Nu moet ik daar gelijk wel bij zeggen dat we dat dus bijna níet gezien hebben. Alle paarden zijn over de hindernissen gegaan, de één wat soepeler dan de ander, maar gelukkig weinig echt 'hard' gedrag.
En da's dan weer een compliment naar alle deelnemers.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:03

Wat geniet ik van al jullie verhalen en foto's; wat ziet het er allemaal leuk uit.

Wat hebben Jeddah en SusanW dit fantastisch georganiseerd zeg! +:)+ +:)+

En wat baal ik ervan dat ik er niet bij kon zijn door een blessure van Silvester; die had dit ook geweldig gevonden om te doen.

Ik hoop van harte dat ik er volgend jaar bij kan zijn en anders kom ik zeker als vrijwilliger.

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:50

Allereerst wil ik alle prijswinnaars feliciteren. Heel knap gedaan.
Als trotse eigenaar van Red Pebbles wil ik speciaal de winnaar Paul met zijn "Stanley" ( Pebbles x Quarter) extra feliciteren omdat hij dit deed met een Pebbles zoon. Datzelfde geld ook voor de zilveren medaille winnares Annet met haar "Ruby" (Pebbles x KWPN), ook een Pebbles zoon. *\o/*
Toen ik van deze Trail hoorde was mijn plan om met Red Pebbles zelf mee te doen. Helaas door een definitieve blessure bij Pebbles moest ik hier helaas van af zien. ;(
Daarom ben ik extra trots op de super goede prestaties van zijn kinderen.
Hopelijk kan ik zelf volgend jaar met mijn dan, 5 jarige Pebbles zoon Flint, mee doen aan deze geweldig mooie Trail.

Als vrijwilligers zijn wij SUPER verwend door de organisatie. In 1 woord geweldig. Jullie hebben bergen werk verzet en het resultaat was ernaar.
Hopelijk volgend jaar weer zo'n geweldige FFT. Ja toch Wim???? _/-\o_

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:15

Ook wij vonden het een super geslaagde dag. Je weet nooit helemaal wat je te wachten staat, maar het liep allemaal super.

Wij zaten bij You've got mail en dat was best nog pittig soms. Vooral omdat paarden zo dicht bij het einde nog even geconcentreerd aan het werk moesten.

Grappig ook hoe klein het wereldje is..Corine d'r broer was onze buurman en zelfs in Drenthe komt Ed oude bekende tegen, leuk hoor!

Ik krijg alleen mijn zonnebril niet meer af.......Corine ook last van, denk ik, hahahahaha Leuk, want moest vandaag naar 2e sollicitatie. Heb dus echt een clowns neus, hihihihihihi

Susan, Corine en familie, super gedaan!!!!!!

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:42

Francis schreef:
Ah, daar hebben we't niet over ;) Je bleef wel rustig en loste het goed op en daar hebben we ook naar gekeken. Ik zag liever mensen die rustig en in stap over de balkjes gingen dan mensen die zonder balans, met gehaast, gepluk of gedauw hun paard toch probeerden te laten springen.
Nu moet ik daar gelijk wel bij zeggen dat we dat dus bijna níet gezien hebben. Alle paarden zijn over de hindernissen gegaan, de één wat soepeler dan de ander, maar gelukkig weinig echt 'hard' gedrag.

euh.. ja. :o De boomstammen waren de enige hindernissen waar Ruby moeite mee had en voel me idd aangesproken dat ik het moest afdwingen. (opdracht natuurlijk niet goed gelezen waardoor ik de hoogste uitkoos...

Maar verder..... de 2e prijs! joepie! Ik wist het, mijn toppertje!

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:46

wat ontzettend leuk om op deze manier toch mee te kunnen genieten van deze bijzondere trail. :D
keep on writing!!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:04

Francis schreef:

Even hierop reageren, want wij hebben ook eigenlijk geen ongepast gedrag gezien van ruiters naar paard, dus echt hartstikke goed zo!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:07

Ik heb er denk ik 1 gezien waarvan ik de aanpak minder prettig vond, maar verder heel tevreden over de manier waarop men met hun paard omging! :j

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:35

Jeetje! Wat een SUPER gave reacties *\o/* !!

Thanks allemaal!! Maar vooral ook jullie allemaal bedankt! Alle vrijwilligers, sponsors, en vooral natuurlijk ook deelnemers hebben echt hun best gedaan voor de Farmers Field Trail gisteren!!
Inderdaad is er ook heel prettig gereden door de deelnemers en was de sfeer daardoor extra goed +:)+
Zelfs de patatboer was vol lof over hoe gemoedelijk en vriendelijk iedereen was en een amazone die normaal dressuur rijd zei dat er een wereld voor haar open ging, zo relaxt als iedereen met elkaar omging en ook de paarden stonden aan de trailers, wandel touwen en prikweitjes! We hebben met z'n allen dan toch een heel goed voorbeeld gegeven denk ik :j

Prachtige foto's van Jody!! :):) Ik kijk mijn ogen uit op je site! En nu wachten op die van Jos! Maar Wranglerbutt, die van jou zijn ook SUPER van iedereen op de kar! Die wil ik wel graaaaaaaaag voor op de site als dat mag! :D

Over de site gesproken, die wordt snel helemaal up to date gebracht! :j

Oh, ja, mijn zonnebril staat inderdaad een beetje in mijn gezcht gebrand :oo Maar anderen waren er erger an toe ;) Hoe gaat ie nou Xono?? :D

JOEPIE!!!! Aniek op bokt :):) Aniek op bokt :):) Aniek op bokt :):)

Aniek10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:41

Jeddah schreef:

Ja, nu nog ontdekken hoe het allemaal werkt hiero 8)7

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:43

Jeddah schreef:
Oh, ja, mijn zonnebril staat inderdaad een beetje in mijn gezcht gebrand :oo Maar anderen waren er erger an toe ;) Hoe gaat ie nou Xono?? :D

Moet zeggen dat ik me vanmorgen nog krap brak voelde, maar dat het nu wel wat opknapt :D
Opmerkingen van collega's ben ik minder gecharmeerd van :))

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:54

XoNo schreef:
Opmerkingen van collega's ben ik minder gecharmeerd van :))
Ik zeg niks hoor... O:) 8-) Ik heb zelf een rood voorhoofd! :D

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:03

Ik heb een rooie neus :+

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:22

Lopen jullie ook nog een beetje in een roes van gisteren?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:27

Nou en of Jottum :j Het is ook zo raar dat het ineens gewoon afgelopen is :?

SusanW heb ik vandaag nog niet gesproken, ik ben bang dat die dus heel de dag aan het opruimen is >;) en ik baal wel dat ik vandaag niet kon helpen, hopelijk blijft er wat voor me over en kan ik morgen middag nog wat voor haar doen!

@Aniek01 dat gaat vanzelf wel lukken en wedden dat je dan verslaafd raakt? :D heb je gezien hoe groot we wel niet zijn? 8-)

@Xono, nou aan je collega's heb je niet veel vandaag dus ;)

@Francis, die kans kreeg ik gisteren niet echt, maar ik wilde je nog zeggen dat je er echt goed uitziet joh!! Lekker gezond en vrolijk en dat korte haar staat echt SUPER! +:)+

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:50

Dan je :o
Lijkt me idd gek, heb je d'r zo'n tijd naar toe geleefd en druk mee geweest en dan is't ineens voorbij... klaar...
Maar uh.. mocht je daar moeite mee hebben, ik kan best hulp gebruiken voor de Sinterklaastrec hoor. ;)
Beetje ervaringsdeskundig ben je nu wel dus mocht je tips e.d. hebben dan hoor ik't graag.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:39

Zo, was ik ook weer!

Hier nog goed rode armen, voel ze wel. :P

Mooi dat de foto's in de smaak vallen! Was het trouwens niet meer een Boktmeeting? :P Heb echt veel Bokkers op de foto! Leuk joh! :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:06

Aniek10 schreef:
Jeddah schreef:

Ja, nu nog ontdekken hoe het allemaal werkt hiero 8)7

Hey, leuk dat je meteen naar bokt bent gegaan!! Ik weet na jaren ook nog steeds niet hoe alles werkt hier, maar het is genoeg om te bokken. ;) :o :P (smilies vergeten, sorry corine........)

Jeddah schreef:
@Francis, die kans kreeg ik gisteren niet echt, maar ik wilde je nog zeggen dat je er echt goed uitziet joh!! Lekker gezond en vrolijk en dat korte haar staat echt SUPER! +:)+

Dat is echt waar. Mag best gezegd worden, want ik herkende Francis helemaal niet en moest 2x daarna weer eerst kijken. Je ziet er echt goed uit en dat haar staat je heel leuk. :o? -O- +:)+

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik best meer had willen helpen. Vooral toen jullie de bbq voorbereidde voelde ik me aardig nutteloos. Het was voor ons eerder een dagje samen ontspannen hoor...... :))

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 19:33

Wat een ONWIJS leuke, lieve en fantastische berichten hier allemaal! Ik zit helemaal na te genieten van alle foto's en filmpjes en de verhalen van tevreden mensen, echt zó leuk :j

Hier druk met opruimen, want tja dat hoort er dan ook weer bij ;) Maar het is ons opgevallen hoe supernetjes alles is achter gelaten! We hebben tot nog toe nergens rommel gevonden of wat dan ook, dus ook wat dat betreft: Bedankt!

En ook al was het jullie feestje, het was voor mij (en ik denk voor Jeddah net zo) een droom die uitkwam, om zoiets wat zó gewaardeerd is door bijna iedereen, te mogen organiseren!! Echt een geweldig iets. We hebben dingen gedaan waar we onszelf niet toe in staat achtten en hebben onszelf en elkaar versteld doen staan!

Het was geweldig om met zo'n enthousiast team van vrijwilligers deze dag mogelijk te maken en ik ben heel trots dat we tot nog toe (op 1 toeschouwer na ;) ) alleen maar positieve reacties hebben gehad.
Er staat een hartstikke leuk stuk in de Meppeler courant vandaag (jaja... we hadden gisteren tussen alle drukte in, een heus gesprek met "de pers" :D ) met een gave grote foto erbij!
Uiteraard zijn we ook daar apetrots op :D

Zeer zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft en als ik het zo lees voor de meeste hier ook! ;)

dizzy1002

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:49

Organisatie en vrijwilligers ook namens ons ontzettend bedankt voor de geweldige dag, erg genoten en niet te vergeten veel lol gehad.
Zelf vond ik het zo voor een allereerste keer (nog nooit aan uberhaupt iets deelgenomen) nog niet eens zo beroerd gaan en ben ik best trots op m'n paardje , we hebben er een wijze les uit kunnen trekken en dat is ook mooi meegenomen. Tevens prima overnachting en stalling gehad bij Stoeterij Welgelegen , wat ook door jullie toedoen was geregeld , niet anders dan helemaal TOP dus ! :D

Kurt en Cindy uit IJmuiden