Hoera vandaag Lotus toch gered van de slacht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

qalipso24

Re: Hoera vandaag Lotus toch gered van de slacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:53

slimmerik schreef:
Oh jee, er worden op het andere forum nog meer leugens gezet. Bloos!

Ja Ik las het net ook, waarom komen ze niet hier??

Als ik zo zeker van een zaak ben dan zou ik alles op alles zetten om de "waarheid" boven te krijgen... ze lezen wel mee wat hier neergezet wordt, dat blijkt uit hun post... Maar helaas (nog) geen lef om het tegendeel te bewijzen!

Dat maakt ze voor mij steeds meer onsympathiek..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:53

er wordt daar flink over je gepraat slimmerik! en wat een onzin allemaal zeg arm paard , en dat beest moet blijkbaar zoznel mogelijk de verkoop in zodat ze gaan da kosten hoeven te betalen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:54

Nou word ik wel benieuwd... mag ik ook een linkje? Tong uitsteken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:56

staat op paardenpraatjes.nl en er wordt daar zelfs gepraat over een zadel van 10 jaar geleden

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:59

En wij moeten niet dezelfde weg opgaan als hen door hier ook over te praten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:01

nee ok daar heb je gelijk in maar aan de andere kant, hele stukken die bokkers hebben geschreven zijn daar geplaatst en ook 1 bokker wordt daar erg door het slijk gehaald en er is daar wat meer info te vinden waaruit blijkt dat het verhaal gelogen is

lotus gaat nu als recreactie paard verkocht worden maar daar staat dat ze daar niet geschikt voor is, en er staat dat lotus gewoon gelijk is gekocht en dat terwijl er mailtjes waren waarbij om geld werd gevraagt om lotus te kunnen kopen, er zullen vast wel mensen zijn die geld hebben gedoneerd en dat geld is nu dus gewoon in eigen zak gestoken

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:14

Moderatoropmerking:
Slotje voor overleg