Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vond t best sneu maar moest ook wel een beetje gniffelen (gemeen he
) Esther28 schreef:Maar t blijft een lekker kontje, met of zonder box

crossmonster schreef:De discussie over het wel of geen onderbroekje van Lorenzo ":
Ik had gelijk, een ouderwetse onderbox![]()
Esther28 schreef:Is die foto eigenlijk gemaakt met het oog op de paarden of met het oog op Lorenzo's butt?
Robynn schreef:Esther28 schreef:Is die foto eigenlijk gemaakt met het oog op de paarden of met het oog op Lorenzo's butt?
Oog op de paarden, dit was een mazzelschot
Iessie schreef:Wat hebben jullie toch allemaal met die lorenzo, ik zat te ver weg om hem goed te zien.(had bril niet mee
)

) 
noooooh 
Robynn schreef:http://i258.photobucket.com/albums/hh27 ... ata/20.jpg Lorenzo @ Niet zo snugger kijken
*Je mond staat open joh*
http://i258.photobucket.com/albums/hh27 ... ata/19.jpg En nog 1 van Lorenzo met zijn paarden
Die eerste foto
Rens_ke schreef:@EngeltjeS: Nee..maar hij maakte een beste smak! Hihi..
Maare..ik dacht dat het een vrouw was joh???
Ik heb een EHBO diploma dus ik dacht nog 'moet ik helpen'. Maar er werd al hulp verleend.

maar k d8: zinloos 
Robynn schreef:Iemand wilde zijn hoofd zien?
Die heb ik ook nog wel ergens op de foto

cloris schreef:Lielle schreef:ik ben net geweest, vond het wel aardig maar over het geheel genomen viel het me niet mee. Die Friezen carrousel was erg slordig, de meeste piaffes en passages waren het ook niet helemaal en verder vond ik ook de aankleding niet super. Mss was ik verwend na het Cirque du Soleil, maar ik had er meer van verwacht zowel qua show als rijtechnisch gezien. Eerlijk gezegd vond ik Lorenzo het beste
Lorenzo en Sebastian Fernandez waren echt het beste, de rest was idd erg rommelig.
Robynn schreef:Rens_ke schreef:@EngeltjeS: Nee..maar hij maakte een beste smak! Hihi..
Maare..ik dacht dat het een vrouw was joh???
Ik heb een EHBO diploma dus ik dacht nog 'moet ik helpen'. Maar er werd al hulp verleend.
Gisteren voor de voorstelling ging er een vrouw met een bril onderuit aan de linkerkant van de zaal (Als je zeg maar pcies voor de bak staat) in de pauze ging er een man onderuit
Mijn ventje heel erg banketstaaf: Kijk schat die man is aandachtsgeil, maar hij heeft wel zijn zin nu..... iedereen kijkt naar hem....