[centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:21

xSophia schreef:
Heey ziezo waar heb jij wedstrijd??

ik had wedstrijd op marienweide... in aerdenhout... eerste keer op zo een groot terrein en voor haar ook de eerste wedstrijd.. voor mij trouwens ook...

eerste ging heel slecht... alleen maa verzet... 2e ging al 10 keer beter toen had ik 173... dus ben tevrede.. et is er heel groot met hockeywedstrijden achter bosjes springen er naast en 6 bakken naast elkaar veel mensen een een mega inrijbak dus ben super trots op me paardje dat ze zo onwijs rustig was!! ze was helemaal nie erg opgefokt!1

over 2 weken gaan we weer!!

Sandeman

Re: [centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:28

Heee Clau,

Gaaf dat je op Marienweide was. Als ik vrij ben kom ik zeker kijken hoor vlg x. Vindt het altijd leuk een dagje Marienweide!!!!
Greetzz

_M_elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:38

voor de eerste wedstrijd 173 is echt netjes, met een ander paard dat ik aan het inrijden ben had ik echt heeeeel veel mazzel met de eerste wedstrijd 2x 188, en dat terijl het echt een hittepetit is(eerst heel moe gereden :+ )

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:39

paar foto's gemaakt... dit is het resultaat:

Afbeelding
Afbeelding

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:42

ja ik ben ook echt heel tevreden!! het is daar zo onwijs groot en zoveel roering springen en alles er bij.. en voor mijn 5 jarige topper die nog helemaal groen is (ik trouwens ook) vond ik er echt super braaf!! ze liep de trailer uit keek 2 keer en ging grazen.. helemaal top dus...

ga over 2 weken weer naar marienweide.. ben nu aant regelen of ik heel misschien 19 april in noordwijk kan!
Afbeelding

vond ook zo zielig!! sotnd net me paard te zadelen toen er een paardje bij hert springen over de kop ging.. zo zielig kon wel janken! hij had bij ze singel een wond zitte.. heb niet kunnen zien hoe diep maar bloede wel erg... was met ze hoef waar proppen in zaten tegen ze buik gekomen! brr..

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:47

ziezo55 schreef:
ja ik ben ook echt heel tevreden!! het is daar zo onwijs groot en zoveel roering springen en alles er bij.. en voor mijn 5 jarige topper die nog helemaal groen is (ik trouwens ook) vond ik er echt super braaf!! ze liep de trailer uit keek 2 keer en ging grazen.. helemaal top dus...

ga over 2 weken weer naar marienweide.. ben nu aant regelen of ik heel misschien 19 april in noordwijk kan!
Afbeelding

vond ook zo zielig!! sotnd net me paard te zadelen toen er een paardje bij hert springen over de kop ging.. zo zielig kon wel janken! hij had bij ze singel een wond zitte.. heb niet kunnen zien hoe diep maar bloede wel erg... was met ze hoef waar proppen in zaten tegen ze buik gekomen! brr..

Mooie fotoos joh. Wat erg van dat springpaardje. Ik krijg dan ook altijd tranen in me ogen..

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:50

mooi eh.. hihi

ja het was zo zielig! hij viel ook zo op ze hals dus d8 onee!! die heeft wat gebroken maar hij liep niet kreupel.. hij had alleen wel een diepe wond geen slachaderlijke bloeding... dus viel hopelijk mee maar vond egt heel erg.. zag het zo gebeuren!

en melis... leuk dat je meteen 2x188 had!! doe je goed!! hoop dat ik volgende keer misschien ook een wp'tje kan halen

xSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 17:56

Goed gedaan voor de eerste keer ;)
Heb vandaag ook een fotoshoot van het rijden gemaakt.

Foto's volgen.

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:01

Echt zielig voor dat paard...
M'n eerste wedstrijd had ik ook geen winstpunten maar daarna ging het steeds beter en eigenlijk heb ik er nou iedere keer 2 :)

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:04

inderdaad.. et is even doorbijten maar weet zeker dat et steeds beter gaat.. ze is nu ook pas weer 3 maanden in training.. ze heeft daarvoor 4 maanden stalrust gehead.. der linkergallop is soms nog overkruis dus ben al erg tevreden.. op naar de volgende!!

wel leuk dat jullie allemaal zo blij zijn voorelkaar en weer tips enzo geven! daar heb je wat aan *D

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:04

Hai,
Vanochtend Fotoshoot gehad. Het was echt prachtig weer.
Fotos volgen nog.

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:10

ziezo55 schreef:
inderdaad.. et is even doorbijten maar weet zeker dat et steeds beter gaat.. ze is nu ook pas weer 3 maanden in training.. ze heeft daarvoor 4 maanden stalrust gehead.. der linkergallop is soms nog overkruis dus ben al erg tevreden.. op naar de volgende!!

wel leuk dat jullie allemaal zo blij zijn voorelkaar en weer tips enzo geven! daar heb je wat aan *D

zo aan de foto's te zien gaat het helemaal goedkomen hoor!

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:12

Golan schreef:
ziezo55 schreef:

zo aan de foto's te zien gaat het helemaal goedkomen hoor!

hihi dankjewel !! this even doorzetten maar je krijgt er wel wat voor terug (hoop ik)

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:15

Ja vast wel, maar ik vind wel dat het verschil tussen pony's en paarden heel groot is, maar dat verschilt ook per jury. Laatst had ik voor m'n gevoel best slecht gereden (hij sprong 2x verkeerd aan in galop) had ik gewoon 3 winstpunten :+

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:18

Zavira heeft er weer een stem bij!

Sunny staat nog steeds op nummer 2 en Lady geen idee eigenlijk, ergens in de top 200 :D

_M_elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:19

mijn 2e M2 wedstrijd (en waarschijnlijk ook de laatste) is binnenkort met het texel-weekend, dan hoop ik gewoon iig 1 punt te halen en dan stop ik lkkr en gaat me zusje alleen met haar verder (tenzij ik heel hoog scoor :+ )

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:20

Mijn floeppie heeft er geen stemmetjes bij gekregen vandaag, hoop morgen op wat meer succes.
Ik ga zo lekker me bedje in, uitzieken.
Fijne avond iedereen!!!!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:25

Ik was met Merel ook op Marienweide in het M2. We hadden wel kunnen meeten met zijn allen!

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:26

Sandeman schreef:
Mijn floeppie heeft er geen stemmetjes bij gekregen vandaag, hoop morgen op wat meer succes.
Fijne avond iedereen!!!!

beterschap!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:27

Beterschap idd!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:27

Golan schreef:
Sandeman schreef:
Fijne avond iedereen!!!!

beterschap!

Thanxxx

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:28

Jij ook bedankt Miesje..

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:29

Nou ik zie dat ik er weer een paar bij heb.. THANKS!!!!

Ik weet nu niet meer hoeveel ik gestemd heb haha, maar ik ga stug door!

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:33

Merel_Claire schreef:
Ik was met Merel ook op Marienweide in het M2. We hadden wel kunnen meeten met zijn allen!

oow wat leuk!!! en heb je een puntje gehaald!!

ik ben er de 26ste weer!! ben je er dan ook? wieweet kom ik je dan tegen!!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 18:39

@ sandeman: beterschap!

Ziezo goed gedaan :D :P

ik had met alla de aller 1e wedstrijd HC een valpartij haha :+

en de 2e meteen gewonnen met 192! zat nog heel wat foutjes en maar het is een toppertjeee :D dressuur gaat wel goed eerst zo goed voor elkaar hebben en dat komt dan alleen maar ten goede van het springen!