Het is inderdaad niet met elkaar te vergelijken, het is echt een tiende (of eigenlijk nog wel veel kleiner) dan de gewone Equitana, maar als je niet te ver hoeft te rijden en het is lekker weer, dan is het wel een leuk dagje uit.
Ja vanuit Rotterdam zou ik inderdaad niet naar de outdoor gaan, dat is de moeite niet waard. Wij wonen aan de grens, en het is een uurtje rijden, dus dan is het wel een leuk dagje uit.
XxLMMxX
Geplaatst: 09-10-13 08:37
Ik twijfel om te gaan
Silence
Wij gaan wel naar de outdoor, maar alleen omdat we er binnen een uur zijn. Het is inderdaad erg klein vergeleken met de indoor, dus ook minder te doen. Maar inderdaad met mooi weer leuk om er een paar uurtjes uit te zijn.
Equitana vond ik ontzettend leuk in maart 2013! Jammer dat Open Air 2014 blijkbaar een stuk kleiner is. Heeft iemand misschien een andere leuke tip voor een vergelijkbare beurs?
Misschien hier iemand een idee wat het was. Op equitana op de western afdeling (net voor de lift om naar boven te gaan) hingen hoofdstellen uit touw gemaakt. Niet gewon touwhoofdstellen zoals je hier hebt maar in mijn ogen stuk mooier vind ze spijtig genoeg niet online.
Die heb ik denk ik ook gezien daar maar was nog anders volgens. Dankje voor het zoeken!
F_inley
Geplaatst: 06-07-14 11:14
Jaahhh ik ben alweer aan het aftellen het is 14-22 maart 2015. Ga maar alvast veel sparen mijn 2,5 jarige komt een maand later naar huis en heb alleen nog maar halsters dus kan flink inslaan daar!
Ik verheug me er nu al op! Voor het topic Equitana 2015 zou iemand een openingspost maken waarin antwoord werd gegeven op de meest gestelde vragen (route, kaartverkoop, parkeren, milieukaart voor de auto etc). Is daar al een vrijwilliger voor?