Leuk, die kogelslinger-atlete uit groot-Brittannië. Eerst jaren aan ballet gedaan en je dan 'omscholen'. Geweldig ook hoe zede beelden naast elkaar legden!
Rinske schreef:Ik heb altijd het idee dat ik naar een bejaarde zit té kijken als ik Schuil zie .plus 1toevallig niet furious, hoezo?
Rinske schreef:Ik heb altijd het idee dat ik naar een bejaarde zit té kijken als ik Schuil zie .Ja vind hem ook een beetje streng kijken.
patatkraam schreef:Rinske schreef:Ik heb altijd het idee dat ik naar een bejaarde zit té kijken als ik Schuil zie .plus 1toevallig niet furious, hoezo?Wilde wel weten wat die twee tegen elkaar zeiden
Rinske schreef:Ik heb altijd het idee dat ik naar een bejaarde zit te kijken als ik Schuil zie .Een echte veteraan. Op zich wel leuk om in het jonge deelnemersveld zo'n krasse knar te zien.
dejavu schreef:Rinske schreef:Ik heb altijd het idee dat ik naar een bejaarde zit te kijken als ik Schuil zie .Een echte veteraan. Op zich wel leuk om in het jonge deelnemersveld zo'n krasse knar te zien. Een veteraan. Lief omschreven