Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lovecortana schreef:uuhm ik weet niet meer hoe die zaak heet! Maar gewoon pizza die ze brengen. Nee vrijdagmiddag was het friet! En elke lunch elke dag kan je broodje kroket/frikandel/kaassouflé eten!

bente_ schreef:Ja dat hadden wij ook.
Ja en pizza's brachten ze bij ons ook, zou niet weten hoe je er anders aan kwam.
Maar wij hadden toen Domino's, we hadden eerst andere gebeld maar meisje dat belde spraak haar naam zo plat uit dat iedereen moest lachen en de verbinding viel weg en toen namen ze ons niet meer serieus en wouden ze geen pizza meer verkopen aan ons.![]()
_Amigo schreef:lovecortana schreef:uuhm ik weet niet meer hoe die zaak heet! Maar gewoon pizza die ze brengen. Nee vrijdagmiddag was het friet! En elke lunch elke dag kan je broodje kroket/frikandel/kaassouflé eten!
En er staat 1 p.p. maar je kan er makkelijk 2 pakken zonder dat iemand het merkt
Owjaaa en lekkere toetjesss

Maaltje schreef:Je hebt inderdaad een speciale M/Z week voor dressuur en springen. Hier kan je dus alleen aan deelnemen als je M of Z start. Bij de allround weken hoef je voor zover ik weet niet per sé winstpunten te hebben in een bepaalde klasse. De enige vereiste is dat je lid bent van de KNHS en dus een startpas hebt. Iedereen vanaf de B dressuur en springen mag meedoen met een allround week. In een week kunnen dus B ruiters en Z ruiters bij elkaar zitten, maar met de lesindeling wordt daar dan wel vaak rekening mee gehouden.
Volgens mij is er geen leeftijd aan verbonden. Bij de paarden heb je wel een speciale week voor ruiters die tot en met 20 jaar zijn. En ik denk dat als je ouder dan 18 bent en nog op een pony rijdt, je naar allround paarden moet, maar dat weet ik niet 100% zeker!
lovebelly schreef:Ja, maar zonder mooi weer word t ook een feestje
) Lopen we in het bos gaat het ineens keihard onweren en bliksemen en regenen! Nou we hebben 10 minuten gerend om weer bij het terrein te komen en drijfnat waren we! Achja dachten we! We zijn toch al nat.. Met als gevolg dat we de regendans gingen doen voor alle kamers