Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ambre schreef:Ik wil sowieso en met die aankomst- en vertrektijden net zo lief een week.
Anders misschien juist beter de maandagochtend plannen voor een les,maar dan bij de instructie aan huis?
Zo ook voor de vrijdag?
goed idee... ik neem het mee, kunnen we maandagmiddag/avond niksen 
ambre schreef:Ik zou ook graag allebei de paarden meenemen,maar dat wordt moeilijk als ik ze niet direct kan afleveren.
Ik kan er immers maar 1 zelf sleuren,kan niet verwachten dat degene die mij of mijn andere paard brengt gaat zitten wachten.
Jij kan er zeker ook maar 1 vervoeren Anke?
Stalhuur is immer per dag!
heleenxx schreef:Als je het voor elkaar krijgt om het te regelen ga ik ook mee. Midweek of week maakt niet uit.
Ik vind het dan wel leuk om ook te kunnen crossen, maar dressuur is ook leuk. Ik ben benieuwd!
Zucchero schreef:In de buurt zijn ook nog 2 crosstereinen: IJsselstein en Merselo. Fried van Stiphout en Rob Janssen kunnen we daar vast wel voor gestrikt krijgen en mijn springlesjuf wellicht ook wel
Wat een toestand dat we mogelijk "going solo" gaan!Toch vind ik het wel echt raar dat je meteen moet betalen en dan pas bevestigd bent. Dan is het toch heel erg afhankelijk van bij welke bank je bent? Van Rabo naar Rabo gaat sneller dan van Postbank naar Rabo bijvoorbeeld... Vreemd... heel vreemd...
arme Zucci.....Citaat:Deelname week 16 tm 20 juni (midweek)
Zet ook even je nivo erbij en of je wil crossen (aantal x) en/of Dressuur (aantal x).
Linda S. / Aqanto, (midweek) (nivo Z2) Dressuur 4 x
Anke J./Gijs, (midweek) (nivo L2) dressuur 4x
Anne-Marie H. / Zucchero, (midweek) (niveau L1 + BB) 4xcross, 2 x dressuur.
Debbie/ Khasjmir. (midweek) m1 dressuur. 4X dressuur. (1X springen???
Lisanne V/ Mexwell. (midweek) Zzl dressuur. 4x dressuur
Amber M/Daylight. + de nieuwe heks(midweek) Z2 dressuur.4x dressuur
Yvonne / Urlie, (midweek) (M1/B) Planning qua discipline volgtIvm astma kan ik helaas niet in een tent slapen
Conchita / Nadia, (midweek) (L/M Dress), 4x dressuur (heel miss cross of springen)
Citaat:Deelname week 16 tm 20 juni (midweek)
Zet ook even je nivo erbij en of je wil crossen (aantal x) en/of Dressuur (aantal x).
Linda S. / Aqanto, (midweek) (nivo Z2) Dressuur 4 x
Anke J./Gijs, (midweek) (nivo L2) dressuur 4x
Anne-Marie H. / Zucchero, (midweek) (niveau L1 + BB) 4xcross, 2 x dressuur.
Debbie/ Khasjmir. (midweek) m1 dressuur. 4X dressuur. (1X springen???
Lisanne V/ Mexwell. (midweek) Zzl dressuur. 4x dressuur
Amber M/Daylight. + de nieuwe heks(midweek) Z2 dressuur.4x dressuur
Yvonne / Urlie, (midweek) (M1/B) Planning qua discipline volgtIvm astma kan ik helaas niet in een tent slapen
Conchita / Nadia, (midweek) (L/M Dress), 4x dressuur (heel miss cross of springen)
Heleen / Daimler, 3x dressuur (L2 / M1) 1x crossen
in principe is dat hetzelfde...