Heb ik het verdelen van de mooie mannen ook gemist
Is er nog wat over

Gefeliciteerd Flew!! Super dat je, je Propedeuse gehaald hebt! Wel balen dat het niet goed gaat met je paard, hopelijk komen ze er snel achter wat het is 
Dat BMX fietsen had ik ook gezien. Die mannen passen echt amper op die fietsjes 
Doping
Dat mensen dat durven te gebruiken zeg op de OS (sowieso natuurlijk ook wel) er wordt zooo streng op gecontroleerd.
De hockey dames hebben het echt goed gedaan!! Gewoon goud of zilver gaan ze mee naar huis nemen
Nu alleen nog maar van China winnen!! Maar zoals al geopperd werd China is opeens in alles goed
Maar goed als er 7 a 4 jaar lang alleen maar getraint, getraint en getraint is dan snap ik het wel dat ze zoveel goud naar huis slepen.
Ohw het Phelps gedoe heeft dit topic ook berijkt. Ik geloof niet in doorgestoken kaart. Diet tijdklokken kloppen echt wel. Anders had er veel meer niet moeten kloppen met de zwemtijden.
Wat vaag van die renner zeg, heb je dezelfde tijd als mensen die wel doorgaan maar mag hij niet door 
Waren die poten bij de opening fake
dat wist ik niet. Dat meisje ook niet al riepen we hier al dat het niet klopte dus dat was wel overduidelijk fake.
Zie dat jullie ook wat vergeten zijn 
Met pingpong, tafeltennis, zijn we ook door! Al onze twee pingpongsters zijn weer een ronde verder!
De synchroonzwemmers zijn 9de geworden vandaag