Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heleenxx schreef:Nou ik zou dat nog wel aan mijn ouders durven te vragen. Die zouden daar ook echt niet mee zitten.
€ 100
Dat vind ik persoonlijk echt onzin. Het is immers een luxe probleem. Ik leen liever geld voor de dierenarts/een operatie of belangrijke behandeling voor m'n paard die ik zelf niet kan betalen. Picassox schreef:Hmmm ik ga er over nadenken! Is het ook mogelijk om korter te komen? Bijvoorbeeld 2 of 3 dagen en dressuurlessen? Afhankelijk van de planning natuurlijk...
en reisgeld/benzine.... 
_coquette_ schreef:Haha dat was het eerste wat ze zei Linda, dat t hondje mee ging haha
dus hierbij de nieuwe berekening voor het verblijf!Citaat:4 pers. 300 euro per midweek
extra pers. 30 euro per midweek
hottub 50 euro midweek
beddengoed 60 euro
schoonmaak 45 euro
gedeeld door 8 = 71,88
Verblijf paard is per nacht, dus een midweek zou dan gaan om 4 nachten x 15 euro is 60 euro per paard.
Zit je op paard en ruiter op 131,88 euro samen voor een midweek.
Dat doe ik namelijk sowieso
Yvie_Juudje schreef:Beddengoed kunnen we net zo goed zelf meenemenDat doe ik namelijk sowieso
het zijn niet die stapelbedden in Ermelo
Debbie schreef:Tja.. dit scheelt toch wel flink in de kosten in vergelijking met Ermelo..
Zit nog wel wat met de week/midweek. Met de tijden van de midweek zouden we alleen op dinsdag, woensdag en donderdag kunnen lessen.. of naja, misschien op vrijdagmorgen vroeg nog?