Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxiie schreef:Misschien ook handig voor in de OP om uit te leggen hoe de zoek functie int topic zelf werkt?! Een vraag die bv niet in de op staat of iets anders dat je wilt weten? Links onder het topic staat een zoekbalkje, 'ZOEK NAAR' vul hier een trefwoord in en je vind alle overeenkomsten met dit trefwoord in DIT topic (en dus hoef je niet heel bokt af te speuren)
Crosskip schreef:@Bentleyyy; Super, dank je!!![]()
Die likit zijn Horslyx, verkrijgbaar bij onder andere de Paardendrogist. Die van mij is er erg dol op! Een behandeling met dry needling is een eitje, ze heeft het helemaal niet in de gaten, zo druk is ze met de horslyx. We hebben er dan ook weer 4 meegenomen!!
betadine schreef:Zaterdag geweest. terugweg onder de smeltende sneeuw op zeer gladde baan, maar gelukkig net op tijd thuis voor dat het bleef liggen.
Was mijn eerste keer ginder. Qua koopjes vond ik eigenlijk niet zo spectaculair en de chows heb ik ni veel tijd gehad om naar te kijken en van het weinige dat ik ervan zag viel het eigenlijk tegen. Zocht broeken, maar vond geen deftig afgeprijsde broeken tenzij van onbekende merken, maar dan vind ik 40€ euro ook niet bepaald afgeprijsd voor een onbekende kwaliteit. Pikeur broeken voor nog 90-100€. Vind ik nou niet bepaald een koopje![]()
Ook nog schepsnoep voor de paarden. Denk dat ik dat nog het leukste vond. Al die geuren en kleuren. Binnenkort maar eens testen of ze hierin echt voorkeuren hebben of het toch echt allemaal hetzelfde smaakt voor hun
Riddershow schreef:Goede voornemens... dezelfde vragen zullen toch steeds gevraagd worden omdat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is
Roxxiejj schreef:Ik vind het wel degelijk vervelend, die vragen iedere keer. Juist over die milieusticker. Een simpele OP is makkelijk voor alle nieuwkomers en voor de topic die hards een stuk prettiger
Bonny_CT schreef:Pikeur broeken voor 90 euro is wel degelijk een koopje, dan heb je ze gewoon voor inkoopsprijs + btw. Lijkt me niet dat bedrijven er op toe gaan leggen