lisaislisa schreef:silvershardo schreef:Wouww !!
dat moet ik nog maar voor elkaar zien te krijgen volgens mij....
Wat?
een paar nuttige berichten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en ik heb 1 paar laarsen en die zijn aan alle kanten beetje stuk maar maakt niet uit. doe ze alleen met rijden aan en neem van die leren stal schoentjes mee. neem jij ook tape mee zodat je met crosbaan in het water je peesbeschermers niet verliest? en ik heb ook 2 hoofdstellen. een normale voor dressuur en een mexicaanse voor springen haha
kan alles wel mee nemen maar waar moet ik het allemaal laten haha_Amigo schreef:toch maar besloten om zwarte cap + laarzen mee te nemenkan alles wel mee nemen maar waar moet ik het allemaal laten haha
Ik neem wel 2 zadels en 2 hoofdstellen mee.. ook 2 halsters etc voor als er een kapot gaat
CarmenNonnie schreef:_Amigo schreef:toch maar besloten om zwarte cap + laarzen mee te nemenkan alles wel mee nemen maar waar moet ik het allemaal laten haha
Ik neem wel 2 zadels en 2 hoofdstellen mee.. ook 2 halsters etc voor als er een kapot gaat
Ja idd! Ik ook denk ik! Gewoon voor de zekerheid. En als het niet in de kast past prop ik het onder men bed aha! Ga jij met een vriendin ofzo?

CarmenNonnie schreef:nja, weet niet of het allemaal in die zadelkasten daar past. maar ik moet ook 2 zadels mee. maar nja, je kunt ze wel beide meenemen. als je dressuurt kan worden ze niet vies toch? endan doe je met springen gewoon de andere aan. en ook zo met de capsen ik heb 1 paar laarsen en die zijn aan alle kanten beetje stuk maar maakt niet uit. doe ze alleen met rijden aan en neem van die leren stal schoentjes mee. neem jij ook tape mee zodat je met crosbaan in het water je peesbeschermers niet verliest? en ik heb ook 2 hoofdstellen. een normale voor dressuur en een mexicaanse voor springen haha