manubres schreef:WHAAA...als hij gaat winnen met zo'n proef eet ik mijn schoenen op!Begin maar vast dan
UltimOo schreef:Hij is niet fijn in de aanleuning, of te diep of onrustigVind m idd ook teveel tegen de hand aanhikken..
Toot blijft mooi om naar te kijken, maar de combi nu niet , vind rath erg met zijn handen bewegen.Het geeft geen vloeiend beeld zegmaar
manubres schreef:WHAAA...als hij gaat winnen met zo'n proef eet ik mijn schoenen op!Begin maar alvast!
manubres schreef:WHAAA...als hij gaat winnen met zo'n proef eet ik mijn schoenen op!Ga maar alvast beginnen dan
UltimOo schreef:manubres schreef:WHAAA...als hij gaat winnen met zo'n proef eet ik mijn schoenen op!Begin maar vast Dacht net hetzelfde
Pff... ben zo verliefd op dit paard!Je ziet hoe hij zijn uiterste best doet,daar kàn ik om gaan janken!
Ik vind Rath veel fijner met zijn handen dan Bechtolsheimer. Tot dusver nette proef, maar de wissels gaan niet foutloos. Jammer. Ik krijg geen kippenvel, maar genieten doe ik er wel van hoor.