Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zap schreef:laura1987 schreef:@zap dat verkeerd aanslaan doen ze zelf, daar hoef jij je niet schuldig over te voelen ze verdienen genoeg!!!
Ik hoorde wel dat er zelfs mensen met nieuwe broeken zo de tenten in liepen... (of ze wel of niet afrekenden buiten wist ik niet, maar het personeel was er niet blij mee).
Is ook wel zo, maar toch. Deken was eigenlijk 50,- en is aangeslagen voor 15..tel uit je winst
. Maar je moest toch alles buiten afrekenen? Nogal logisch dat mensen dan met broeken uit de winkel naar buiten lopen om af te rekenen...
Mallow schreef:Mateloos irritant, dat voordringen
laura1987 schreef:zap schreef:Is ook wel zo, maar toch. Deken was eigenlijk 50,- en is aangeslagen voor 15..tel uit je winst
. Maar je moest toch alles buiten afrekenen? Nogal logisch dat mensen dan met broeken uit de winkel naar buiten lopen om af te rekenen...
sorry had het onlogisch getypt met de nieuwe broeken AAN liepen ze naar buiten...
Zo dat scheelt toch weer 35 eurotjes!!!
Mallow schreef:Mateloos irritant, dat voordringen
xJikke schreef:laura1987 schreef:Weet iemand toevallig of er veel dekens met 200 gram voering waren???
Ja volgens mij waren er nog veel en vooral verschillende soorten maar weet niet zeker.