) Ik ben bang dat ik met mijn paard niet eens versnel kan promoveren.. Hij is nu 1 keer op wedstrijd geweest waar ik met drie winstpunten thuis kwam. Dit kan natuurlijk nog helemaal veranderen met zo'n jong paard. Eerst maar wedstrijdritme op doen en kijken of hij constant is. Maar ik mag pas in april L starten ivm leeftijd. En dan moet ik een heel jaar in de L blijven
Dus ik doe lekker rustig aan en ga waarschijnlijk de klasses uit rijden. Lekker uren maken en gewoon fijne punten rijden! Hoop ik tenminste.. wie weet gaat hij nog puberen 
Lesje doe ik wanneer ik het nodig vind.. ben met dit paard nog maar 1 keer op les geweest. Daar werd bevestigd wat ik al wel wist, maar ook dingen die ik niet zo door had ( ik kan mijn hoofd heerlijk scheef houden
). Dinsdag ga ik toevallig weer een keertje lessen! Wanneer we weer richting de M gaan zal ik regelmatiger gaan lessen. Om de twee a drie weken denk ik. Citaat:Ik geniet gewoon van dagjes weg en dat het dan geld kost maakt me niks uit op elke locatie hoop ik Doortje weer een soort training te kunnen geven
Dat is de goede instelling tita
zo zie ik het ook. Punten scoren is leuk, maar het is net zo goed voor mijn plezier.
. Tis een dure hobby die die paarden! En als student heb ik het niet zo vreselijk breed
Wordt mn paard afgekeurd op de kliniek

sterkte! Is hij vandaag afgekeurd