humpf, de Britten moeten ook nog komen...bah, dat word geen medaille voor Anky denk ik, al heeft ze het toch donders goed gedaan!
Jiwa schreef:J*zus het gaat nergens over in dit topic. Niet over olympische sporten in ieder geval. Kindercreche. Ik ben weg. oke houdoe he jouw opmerking getuigt gelukkig van een volwassen invalshoek, kan ik wat van leren!
Teigetje008 schreef:humpf, de Britten moeten ook nog komen...bah, dat word geen medaille voor Anky denk ik, al heeft ze het toch donders goed gedaan!ja ben er ook bang voor
Barbabientje schreef:Dit vond ik echt niet 84 waardig..tis een Brit hé? die hebben aan een halve kur al genoeg...
Carl gaat denk ik wel 85% krijgen...hij heeft hele mooie muziek vind ik, maar ik vind het steeds te kort en te snel omschakelen...
Aan de andere kant, zit als t goed is maar 1 engels jurylid... Dus de rest geeft ook achterlijke punten!
Barbabientje schreef:Aan de andere kant, zit als t goed is maar 1 engels jurylid... Dus de rest geeft ook achterlijke punten!ja maar misschien zijn ze wat makkelijker omdat dat het gastland is..
xManon_ schreef:Wat zijn de verwachtingen wb Adelinde? Gaat die het doen?denk meer voor zilver, net zoals de afgelopen keren. Die Britse met de wel errug franse naam zal wel 1e worden...Carl is een beetje de weg kwijt...mooi zo.