vonneke schreef:Haast heb ik ool niet Tita maar om nu 2 jaar over een klasse te gaan doen? Je wilde van de zomer L2 toch?
zomer 2014 L2 en dan maart-april ong M1Tenzij ik de L2 niet uitkom
Oww
zie het al ik bedoelde eigenlijk 2015 M1 Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, dit is mijn allereerste wedstrijdseizoen ooooit, dus vind het echt gaaf om dan wat hoger te komen. Maar denk dat ik het L2 helemaal uit ga rijden, merk dat we nog genoeg verbeterpuntjes hebben, maar dat geeft voor mij juist de motivatie om goed te oefenen! Dus daarom wel goed geweest dat ik de overstap heb gemaakt

Wil wel proberen om elk seizoen een klasse hoger te starten mits ze er klaar voor is..
nu nog locatie vinden met een ruiterpad ernaast zodat ik beetje bos kan oefenen na de wedstrijd stitchlover schreef:Ik rijd de klassen niet uit, ik ben in de B met 13 punten overgegaan en ga nu waarschijnlijk met 14 punten over. dit heeft verschillende redenen eigenlijk.
Bij ons op stal hebben we regelmatig oefenwedstrijden. Hierbij start ik altijd een klasse hoger dan normaal. Daarnaast kan van het geld dat een dagje wedstrijd kost twee privélessen nemen. Ook wil ik niet dat mijn paard een automaat wordt. Als hij een proef een aantal maal gereden heeft gaat hij ontzettend meedenken wat niet altijd handig is bij oefeningen als wijken![]()
Wel gebruik ik mijn punten als graadmeter. als ik steeds winst zou rijden 0nder de 185 punten dan ga ik echt nog niet over.