Was mijn eerste keer ginder. Qua koopjes vond ik eigenlijk niet zo spectaculair en de chows heb ik ni veel tijd gehad om naar te kijken en van het weinige dat ik ervan zag viel het eigenlijk tegen. Zocht broeken, maar vond geen deftig afgeprijsde broeken tenzij van onbekende merken, maar dan vind ik 40€ euro ook niet bepaald afgeprijsd voor een onbekende kwaliteit. Pikeur broeken voor nog 90-100€. Vind ik nou niet bepaald een koopje

Heb uiteindelijk 4 zadeldekjes mee van 14€/stuk. roeckl softgrip voor 25€. 2 Lemetex hoofdstellen. Die waren 100€/stuk, maar ik kreeg ze mee voor 150€ de 2. Calista haar huidig lemetex hoofdstel heb ik al 10 jaar, maar zou er eigenlijk nog eens 10 mee kunnen daarom dat ik terug voor een lemetex hoofdstel ben gegaan. Het hoofdstel van mijn paard in een samenstelling van verschillende hoofstellen en ben blij dat ze die lemetex in xtra full hadden, want had daarvoor kieffer en passier hoofdstellen in mijn handen en daar hadden ze geen xtra large van.
Verder nog een deken gescoord (outdoor) voor 45€. Die verkoopster had geen verstand van maten en had ook genen meter bij. Het past dan ook nipt (stukje poep zichtbaar