MiepprinZ schreef:
Meet Dublin
Gefeliciteerd, leuk diertje, was het een uit de rij van Post? Die had er 46 (!) mee
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MiepprinZ schreef:
Meet Dublin
Paintlinger schreef:joytje_05: Het arme ding was gewoon mislukt!
Vorig jaar stond er ook al 1....
MiepprinZ schreef:Als je op mp kijkt vragen ze al snel een 3000 euro. Ik heb de helft nog niet eens betaald
). Ik was er samen met _Lepeltje_ trouwens.

) Zoals je ziet heeft meneer wel een snotneus dus ik houd hem eerst maar even apart van de anderen. Ik houd zelf niet van dekens bij zulke jonkies maar meneer zit niet al te dik in de vacht dus daar kijk ik morgen toch even naar, misschien dat hij daarom verkouden is? Genoeg gekletst, hier de voorlopige foto's:
haan schreef:MiepprinZ schreef:Als je op mp kijkt vragen ze al snel een 3000 euro. Ik heb de helft nog niet eens betaald
Dan wilde de fokker hem erg graag kwijt, voor dat geld kan je altijd een gokje wagen nietwaar? Succes met je nieuwe aanwinst

Paintlinger schreef:Hebben jullie die dwerggroei-shet gezien?
Ik wilde hem bijna kopen om hem te laten euthanaseren... waardeloze handelaar!!!!

anniee schreef:Ja vorig jaar was er ook zo'n "teck-lander" inderdaad, onwijs sneu.
Ben dit jaar alle shetjes straal voorbijgelopen omdat ik niet zoveel tijd had om alles te bekijken.
Bovendien was ik er al om half 6 dus toen was het erg donker (bedankt voor de tip van de zaklamp, die kwam erg goed van pas). Ik was er samen met _Lepeltje_ trouwens.
Ik zag een hele leuke jonge pony staan, een soort kruising andalusier of lippizaner, in de buurt van de kermis.
Hij vroeg er niet zoveel voor dus ik wou hem wel zien lopen.
Toen zag ik al waarom hij niet zo duur was, ik vond hem met zijn achterbenen echt niet helemaal lekker lopen. Wilde daarna even voelen aan zijn kont enz. en hij begon meteen te trappen, waarop de andere pony's eromheen ook begonnen te trappen.
Door mazzel en vlotte reactie 'slechts' op 3 plekken lichtjes geraakt door alle rondvliegende achterbenen daar.
Eerste keer dat ik op de markt een trap heb gehad van een paard.![]()
Zijn meteen maar omgedraaid en de pony laten staan.
Verder zag ik nog een heel correct gebouwde merrie maar die was mij te duur, bij die ronding met de hekken waar altijd veel shetjes staan stond ook nog een hele mooie onbeleerde (meen ik?) pony. Een bruine merrie met mooie bos manen en zeer mooie brede bouw, maar daardoor was mij de prijs ook weer net wat te hoog. Zag ook nog een bonte ponyjaarling die op MP had gestaan afgelopen week maar die nu ineens andere ouders en een andere prijs had
Ben uiteindelijk beland bij een 2,5 jarige donkergrijze d-pony ruin, arabisch type.
Was erg lief en mak en leuk om te zien en liep netjes. Heb goed kunnen onderhandelen ook nog en dus is mijn eerste ZLM-aankoop een feit!
Ik zal later nog even wat meer info geven en er volgt nog wel een ITP deze week
Heb net de wei in orde gemaakt en hij wordt straks gebracht.
Dan hem eerst maar eens even goed bij daglicht bekijken want dat was er vanmorgen niet
Edit: Hier twee foto's die ik op de trailer heb gemaakt, het was nog schemer buiten en het is binnen, dus ze zijn niet zo denderend maar geeft wel een idee hoe hij eruit zien en misschien zijn er mensen die hem vandaag hebben gezien (hoewel dat dan wel vroeg was want ik er was er op tijd bij) Zoals je ziet heeft meneer wel een snotneus dus ik houd hem eerst maar even apart van de anderen. Ik houd zelf niet van dekens bij zulke jonkies maar meneer zit niet al te dik in de vacht dus daar kijk ik morgen toch even naar, misschien dat hij daarom verkouden is? Genoeg gekletst, hier de voorlopige foto's:

Paintlinger schreef:Leuk Anniee!! Ik ben benieuwd!