Ik ga ook maar wel starten. Ben nog steeds niet helemaal lekker, maar heb gisteren en vandaag al wel weer wat gereden dus hoop er maar het beste van. Heb ook een beetje mijn kont doorgereden, dus lekker relaxed zitten wordt het sowieso niet
Ik heb inmiddels de volgende combinaties op mijn lijstje staan: Stefanie ring 10 17.20 uur Shanna ring 10 16.24 uur Lorette Ring 9 16.24 uur Nathalie ring 4 16.00 uur Bettine Ring 2 17.30 uur Anouska Ring 9 17.12 uur Henrike Ring 13 14.08 uur Katja Ring 12 16.24 uur Maaike Ring 10 16.47 uur Marloes Ring 6 17.12 uur Renate Ring 9 14.32 uur Willeke Ring 14 17.04 uur Caroline Kooyman ring 2 16.40 uur Caroline Kooyman ring 6 15.04 uur Anke Wilbrink Ring 5 15.04 uur
Heb gister een beetje mijn kont doorgereden, dus lekker relaxed zitten wordt het sowieso niet
Maar hopen dat we niet teveel hoeven zweten, heb er ook wat last van
Suc6 allemaal, ik moet nog even leuk boodschappen doen en dan ga ik kijken hoe het paard eruit ziet, gister was hij schoon gewassen, maar op de een of andere manier wordt hij daar altijd weer smeriger van.
Ik zit nog thuis. Wel mijn zadel en hoofdstel gepoetst net. Zo mijn kleren maar eens aantrekken... gaan hier kwart over 12 naar stal. Heb 1,5 uur op stal gerekend ipv normale uur. Heb ik tijd zat en hoef ik niet te stressen. Ik loop nu eenmaal niet zo snel vandaag. Dus als je een klein meisje als een oude oma ziet lopen, don't hesitate, dat ben ik
Aaaa Shanna! Wat onwijs balen dat dat nou net nú moet gebeuren!
Ik heb de laatste strontvlekken ook schoon en de witte voeten zijn gewassen. Spullen zijn schoon, moet alleen nog vlechten. Wij rijden rond 2 uur weg, moet pas laat rijden.
jaaaaaaaa mijn zusje is door naar morgen Is 3e geworden in het L2, ring 9!!! Ging echt hartstikke goed! Had 191 en 197 punten!! Heb Shanna nog rond zien lopen en Nathalie zien losrijden, wat heb jij toch een geweldig beest zeg
Ik ben er ook weer...ben naar Ruurlo geweest om te kijken! Heb Shanna in de verte wel zien lopen, dat ik dacht: wat loopt zij raar, maar dat heb ik net dus pas gelezen. Echt balen dat dat net nu weer moest gebeuren...Heb je ook nog los zien rijden (klein stukje, toen Vaj ook nog een bokkesprong maakte). Proef heb ik ook een deel van gezien, zag er erg goed uit vond ik. Verder heb ik nog genoeg anderen gezien, maar geen idee of die hier ook op bokt zitten
Ik ben net terug van het schrijven bij mijn mams. Ze was jury van de M2. Maar hebben helaas niet veel bijzonders in de ring gehad. Jammer weliswaar.
Ik heb de proef van Shanna wel gezien! Netjes! Alleen jammer dat ie 1x uit de galop viel. (ik zat precies in de ring die er tegenoverlag) Maar goed de punten waren iig hoog zat of niet shan?!!