Het aanspringen ging nog steeds goed... alleen wordt tie nu weer een beetje sterk (komt ook omdat tie nu van achter heel erg onderkomt, maar toch) Heb maar 20 minuten gereden, toen waren we allebei schuimparty extra!
Ursel is wederom kreupel. Na 6 maanden kreupel te zijn geweest door een botbreukje konden we weer beginnen. Dit ging 1,5 week goed en toen was meneer weer kreupel. Dit keer zit het in de ondervoet. Tot nu toe is er niets gevonden. Donderdag is er een MRI gemaakt en dit heeft hij gelukkig overleefd (moest 1,5 uur onder narcose) maar we hebben hier nog gene uitslag van gekregen. Maar alles bij elkaar duurt het nu al 7-8 maanden. En misschien heeft die dit keer wel iets wat niet meer beter te maken valt. Hij gaat namelijk achteruit, krijgt steeds meer pijn. Dus het is afwachten of jullie me weer over een half jaar met Urs zien of met een ander paard. Natuurlijk hoop ik met Urs
Thanks, heb geen idee wanneer de uitslag zeg. De een zegt 2 weken, de ander ma.di, en weer de ander 2-4 weken. Dus hopleijk heb je genoeg duim om 4 weken te duimen Maar ja ik denk zelf al dat het afgelopen is met Urs.
Maaaarr misschien lukt het ooit weer om de regio te halen
Het vraagprogramma staat nu ook op de site van de Regio. Er mogen er per ring 6 door naar de middag, dat is voor mij dus 6 van de 16, en nu maar duimen!!!!
Ik heb ook het vraagprogramma gehad, al 2 weken geleden geloof ik want ik had een mailtje gestuurd naar die vrouw welke proef ik moest rijden. Zo wat een leeswerk zeg! Bij mij gaan er volgens mij 5 door per ring, dus dat zijn er 10 van de 40!