Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kido schreef:Ik vind het top zoals je alles beantwoord en verwerkt!
Zonder jou hadden veel wedstrijden er een stuk minder goed georganiseerd bijgezeten! toppie! crow schreef:Ja vind ik ook, ik heb ze al genomineerd tot wedstrijdsecretaresse van het jaar.
.
Maar ik doe het niet alleen hoor, we vormen een erg goed team! Maar wel enorm bedankt.
ik moet het toch ook even zegen
en ik weet zeker dat het weer een top week gaat worden.
Als je op maandag aankomt, moet je 's avonds toch je paard kunnen rijden
vrolijk schreef:ik moet het toch ook even zegen
![]()
sheila en de rest van het team natuurlijk ! een heel nk opzetten doe je niet even zomaar.
en ik denk dat we het allemaal erg waarderen dat er zo hard gewerkt word om er een super NK van te maken
en ik weet zeker dat het weer een top week gaat worden.
![]()
ik heb er zin in![]()
dan nog even een vraagje
mag je maandag ook al in de bak rijden?
is het showterrein geopend. Anders redden we het nooit met de opbouw van alles.
Maar we hanteren een duidelijk reglement voor het losrijden, deze zal op verschillende plekken opgehangen worden. Ook zal er omgeroepen worden hoe het losrijden eventueel kan gaan gebeuren....
en kom vrijwillig als groom
Zullen we het eens even fijn over kindertjes (
) hebben
XoNo schreef:Gezellie Smax, dan zie ik je daar!Zullen we het eens even fijn over kindertjes (
![]()
![]()
![]()
![]()
) hebben
Alleen als je lief bent en meedoet
XoNo schreef:Gezellie Smax, dan zie ik je daar!Zullen we het eens even fijn over kindertjes (
![]()
![]()
![]()
![]()
) hebben
nooit geweten dat jij en Smax samen aan kindjes dachten!

Mayflower schreef:XoNo schreef:Gezellie Smax, dan zie ik je daar!Zullen we het eens even fijn over kindertjes (
![]()
![]()
![]()
![]()
) hebben
nooit geweten dat jij en Smax samen aan kindjes dachten!
![]()
Ik zie jullie daar iig woensdag