Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit enorme verlies.. Wat een vreselijke nachtmerrie.. Het was een prachtig paard en ze heeft gelukkig nog een mooie tijd bij jou gehad!
Sterkte lieve meid. Heb niet veel woorden voor dit erge gebeuren, maar ik zal in stilte een kaarsje voor sense opzetten. Waat een mooi en speciaal paard heb je gehad. Ben nog niet lag in dir Forum, maar ik heb de traanen in mijn ogen staan, als ik het verhaal lees. Sterkte, want sense zal altijd met je zijn.
Veel sterkte,en ik kan perfect weten hoe je je voelt. Mijn tjes is ingeslapen maandag 7 april na twee koliek operaties met tien dagen tussen,alles was geslaagd en ze deed een totale buikbreuk op dag 5 . Was geen redden meer aan.
Als je graag wat wil schrijven of praten mijn pb staat staads voor je open!!
Veel sterkte en vooral veel moed om weer met opgeheven hoofd door het leven te gaan. Laat ze verder leven in je hart!!
Oh wat verschrikkelijk! Paardje en jij hebben in korte tijd veel mee gemaakt, zou echt niet mogen... Je hebt je zo voor haar ingezet... Dit zou idd jullie jaar worden; 2 vriendinnen, ieder met een eigen paardje er samen van genieten... Heel veel sterkte met dit grote verlies, je hebt haar mensenliefde gegeven... en ze zal verder leven in jouw herinneringen...
Oef, ik hield het niet droog. Wat verschrikkelijk nieuws, en wat onverwacht, stond te trillen op mijn benen. Jij en je paardje hebben zoveel indruk op me gemaakt, hoe ze stukje bij beetje opknapte. Ik wil je heel veel sterkte wensen, het is niet te bevatten. Maar jij hebt dat paardje nog laten voelen wat liefde is, wees er maar trots op.
heel stilletjes heb ik dit topic gevolgd... maar dit zijn gebeurtenissen die je als eigenaar nooit te horen wilt krijgen. ik heb er gewoon geen woorden voor... zo'n mooi en vooral jong paard van ons heengegaan, gewoon veel te jong 1 ding is zeker: ze is dan wel uit het zicht, maar ze zal altijd een plaatsje in je hart hebben. vergeet vooral niet de mooie momenten niet die jullie samen in die veel te korte tijd hebben gehad. ik heb trouwens ontzettend veel respect voor je dat je haar toch nog wilde zien (ik kon het aan met mijn paard). en ik wil je iig ontzettend veel sterkte wensen in die o zo moeilijke tijd die komt
Ik vind het zo erg!! jouw mooie met blauwe ogen meisje.. het is gewoon oneerlijk. De liefde voor haar zal nooit weggaan, het verdriet zal wel slijten. Lieve meid, ik wens je heel veel sterkte. Ik zit hier met tranen in m'n ogen, omdat ik het zo zielig vind voor je, en ik er zelf ook bang voor ben.. Want iedere paardeneigenaar overkomt het.. Alleen het mág niet zo jong.
Hoe oud ze ook zijn, hoe ziek ze ook zijn.. Het doet altijd pijn..
Ik heb al eerder gereageerd, maar heb nu het topic van voor tot achter gelezen over dit bijzondere paardje...
God looked around his garden, and saw an empty space, He then looked down the earth, and saw your tired face, He put his arms around you, and lifted you to rest, God's garden must be beautiful; he only takes the best...
Zo nt voor t slapen gaan wilde ik nog even kijken of t wel echt was...en ja...weer tranen op mn wangen...zo ongeloofelijk oneerlijk!!! Veel sterkte meid en neem je tijd!
Wat een enorm afschuwelijk nieuws!! Dit is toch niet te geloven.. Ik zit hier echt met tranen in mn ogen. Zo;n jong leuk lief mooi paardje en ineens is ie er niet meer dat kan toch niet..
Heel erg veel sterkte gewenst met het verwerken hiervan
Aaah jezus (sorry voor het woord) Samantha wat erg! Kon echt niet geloven dat het jouw Sense was toen ik de topictitel voorbij zag komen. Je prachtige meisje. Je kwam in je topics over haar altijd zo trots en verliefd over en dan ineens... gadver wat verschrikkelijk. En vooral oneerlijk, bah.
Echt heeel, heeeel veel sterkte gewenst En als je maar blijft onthouden dat jij alles voor haar over hebt gehad afgelopen paar maanden en dat ze waarschijnlijk nog nooit zoveel liefde heeft gekend als bij jou. Ik hoop echt dat je jezelf geen verwijten maakt, want dat zou nergens voor nodig zijn... Sense heeft nu ook eindelijk eens wat kennis mogen maken met liefde, begrip en geluk, dankzij jou, dat weet ik wel zeker.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-04-08 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
ook van mij heel veel sterkte. ik ken de euthanasie box, ik heb daar verleden jaar mn paard moeten laten inslapen. ik krijg weer kippevel.... geef je verlies zn plekkie. net als ik, je doet wat je kan, en soms is t niet genoeg... heel veel sterkte!!!!
Ik weet niets te zeggen wat niet al door de anderen is gezegt. Ik weet zo goed hoe en wat je nu voelt. Dit gedicht kreeg ik toen mijn jonge hengst Henk ingeslapen moest worden. En nu wil ik het aan jou geven.
Huil niet om me, omdat ik die dag van je ben weggegaan. Je mag verdrietig zijn, maar niet te lang, om het zachtjes wegvliegen van mijn geest. Ik heb vrede, mijn geest heeft rust. Tranen zijn niet nodig, want ik was zo begenadigd door jouw liefde. Die heerlijke tijd dat ik bij je was. Er is geen pijn, ik lijd niet meer. Haal die dingen uit je gedachten. In je herinnering en in je hart zal ik voortleven. Herinner je niet mijn gevecht om vertrouwen. Herinner je niet mijn wanhoop. Alsjeblieft, blijf niet stilstaan bij mijn dood, maar vier mijn leven....
Fly, fly little wing Fly beyond imagining The softest cloud, the whitest dove Upon the wind of heaven`s love Past the planets and the stars Leave this lonely world of ours Escape the sorrow and the pain And fly again
Fly, fly precious one Your endless journey has begun Take your gentle happiness Far too beautiful for this Cross over to the other shore There is peace forevermore But hold this mem`ry bittersweet Until we meet
Fly, fly do not fear Don`t waste a breath, don`t shed a tear Your heart is pure, your soul is free Be on your way, don`t wait for me Above the universe you`ll climb On beyond the hands of time The moon will rise, the sun will set But I won`t forget
Fly, fly little wing Fly where only angels sing Fly away, the time is right Go now, find the light