Wij hadden dit jaar een hele nieuwe stand en zijn er heel erg blij mee!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

is toch lastig foto's maken daar met al dat sfeerlicht.
:
Jolynn schreef:Hee, niet de Norikers -stand maar de Lusitano stand heeft de eerste prijs!![]()
zeker qua licht dat wisselt zo vaak en snel, dat lukt mij niet om daar echt rekening mee te houden dus het grootste deel van m'n foto's is zwaar mislukt
Nee, de paarden zijn er zelden te dom voor, en als je blij bent met kleine stapjes hoef je zelfs niet heel geduldig te zijn! Heb jullie ook nog gezien met het inrijden buiten, wilde nog roepen maar had zoiets van, misschien niet zo handig als ze zich aan het voorbereiden zijn op hun demo
Je hebt wel echt een super leuk span!
Jolynn schreef:Hee, niet de Norikers -stand maar de Lusitano stand heeft de eerste prijs!![]()

.Vooral het rose paard vond ze zo mooi.
Ik vond het leuk bekende gezichten te zien en ook het Lottelkoppie, die ik jaaaaaren terug voor het eerst zag op Paard & Koets, toen zag het er nog heel anders uit ook. Ik heb nog een paar zakjes met chocolade pepernoten over ook
liberty schreef:Sundancer schreef:Komt denk ik door de nieuwe organisatie...
Dat is toch gewoon dezelfde?
wie is trouwens menner van het jaar geworden?
Napie schreef:Ardo-iggy: heeft je foto nog een prijs gekregen? Fototechnisch vond ik het 1 van de betere

Yootha schreef:Amable volgens mij heb ik nog foto's van je toen Jauke in het blauw was.
Bij de stand van Solide heb ik nog 3 paar sokken gehaald gisteren en een vest van PK.