Ik hoop dat Rob ueberhaupt nog plaatjes kan schieten door de stofwolken heen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Het klinkt nu al gezelligen de weersvoorspellingen zijn goed. Niet te heet en die 1 mm regen gaan we ook overleven. Sterker nog: die mag geen naam hebben dus op eigen suggestie in volle galop langs de fotograaf (18 graden vind ik heel erg helaas niet warm genoeg voor een bikini) ... na die droogte moet dat een leuk effect geven (ughe ughe)
.
Pannenkoek schreef:PeppySan schreef:Hier zit iemand naast me die nu al zadelpijn heeftzo een rit had ie niet op gerekend
.....als-ie het niet trekt dan belt hij maar, mag hij verder op de KTM, rij ik het paard wel naar huis
Mac schreef:(18 graden vind ik heel erg helaas niet warm genoeg voor een bikini)
gera schreef:Het wordt een zware dag voor PK, want ik kan me nu al voorstellen dat zondagavond tientallen bokkers smeken om de foto's
xena schreef:emmelske schreef:we hebben er helemaal zin in, we zijn druk aan het trainen!
ships..is dat nodig dan Emma ?;)
dropje2 schreef:Ik heb geen zweepjes.. wel een lasso![]()
![]()
MSQuincyTE schreef:Ik heb geen zweepje en ook geen lasso
Pannenkoek schreef:dropje2 schreef:Ik heb geen zweepjes.. wel een lasso![]()
![]()
Ik bespeur toch enige angst om zondag te verschijnen, ik denk dat ik zaterdagavond een zwarte vlekkenloos vlekkenpaard ga voorzien van witte vlekken en dan incognito mee ga rijden
Natural_K schreef:MSQuincyTE schreef:Ik heb geen zweepje en ook geen lasso
En sporen dan?![]()