17 februari in Oude Tonge start mijn instructrice in het Z1, en ik ga gezellig mee. Ze moet als 12e, dus Michelle ik ga je zo-ie-zo zien

gezellig!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ragne schreef:Haa ik meld mij ook hier, als supporter!
17 februari in Oude Tonge start mijn instructrice in het Z1, en ik ga gezellig mee. Ze moet als 12e, dus Michelle ik ga je zo-ie-zo zien
gezellig!

is ook wel heel sneu voor je hoor
)
ElineGyan schreef:Ik doe mee met het springen in Vlaardingen. In het L-D. Maar echt dom,, er doen er in mijn klasse 24 mee, en er gaat er maar 1 door naar Ermelo. Dat gaat mij dus nooit lukken.
melisranger schreef:ElineGyan schreef:Ik doe mee met het springen in Vlaardingen. In het L-D. Maar echt dom,, er doen er in mijn klasse 24 mee, en er gaat er maar 1 door naar Ermelo. Dat gaat mij dus nooit lukken.
Dat vind ik ook dom
want in het Z cat.C mogen er 4 door terwijl er maar 3 meedoen. Sommige kinderen gaan dus ook van het M snel naar het Z omdat ze persee doorwillen.
!
.... Stap vanavond wel weer op, gelukkig wordt Shine er absoluut niet slechter van als ik even niet rij, dus de komende 5 dagen wat opbouwen naar zaterdag en dan knallen