Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nico1982 schreef:Stefanie schreef:Ik heb me ingeschreven voor dronten
ik ook
! Wordt gezellig in Dronten! 
Dandy schreef:Balen zeg, ik kom er dus ook net achter dat de oefenavond zuid-holland al vol is ... (sinds maart zei die mevrouw, hoe kan dat nou ???)
mag ik me ook inschrijven voor een oefenavond in een andere regio ?
En hoe kom ik erachter wat mijn lidmaatschapsnummer van het KWPN is ?

Pasha schreef:Hebben jullie nou ook echt paarden met super gangen, dus doen jullie mee omdat je er ook echt wat van verwacht? Of gewoon als ervaring, om te kijken hoe ze je paard jureren?
Want ik weet niet echt of ik wel mee wil doen...
Vaak kijken ze ook nog naar de afstamming van het paard en welke "bekende" ruiter erop zit..
En als je jonge paard maar wil showen en met de benen gooien kom je al een heel eind...
Of heb ik er nou een heel verkeerd beeld van??
Pasha schreef:Hebben jullie nou ook echt paarden met super gangen, dus doen jullie mee omdat je er ook echt wat van verwacht? Of gewoon als ervaring, om te kijken hoe ze je paard jureren?
Want ik weet niet echt of ik wel mee wil doen...
Vaak kijken ze ook nog naar de afstamming van het paard en welke "bekende" ruiter erop zit..
En als je jonge paard maar wil showen en met de benen gooien kom je al een heel eind...
Of heb ik er nou een heel verkeerd beeld van??
Een echte kans (67>) haal je wanneer je een getalenteerd paard hebt, met fijne gangen, goed exterieur, die fijn wordt voorgesteld en vooral een sterk paard die van achter super kan meekomen.