Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Femmy schreef:Persoonlijk vind ik de paarden op de bodem van de losrijd bak zich beter presenteren dan in de grasbaan. Ik heb wat heen en weer gewandeld tussen de merriekeuring en de Pavo.
sophie83 schreef:Ja maar volgens mij was hij degene die het punt voor exterieur gaf. Hij was namelijk telkens de enige die bij het opstellen om het paard heen liep en het beoordeelde.
heeft er nou niemand 1 fotootje van mij 616
AnoukShel schreef:Gaat er ook nog iemand Foto`s op bokt zetten?
Ik wil wel graag de foto`s zien van nummer 655, de winnaar van de 5 jarige in heerjansdam.
we waren echt super blij.Fysiomeid schreef:Femmy schreef:Persoonlijk vind ik de paarden op de bodem van de losrijd bak zich beter presenteren dan in de grasbaan. Ik heb wat heen en weer gewandeld tussen de merriekeuring en de Pavo.
Ja dat vond ik ook, dit is volgens mij gewoon omdat een hoop jonge paarden nog niet veel gewend zijn om op gras te lopen (+stiften) en de bodem was vrij hard. In de bak liepen ze veel losser door het lijf, maarja dat is ook logisch dat dat minder wordt bij een hardere bodem. Ik denk dat ze voorzichtiger liepen ofzo.. Wel erg jammer, sommige paarden liepen echt super met losrijden, maar daar bleef niks van over in de ring. Misschien kunnen ze volgend jaar beter óf alles op gras, óf alles op zand. Net als in Maasdijk met de oefenavond, daar hebben ze echt een mega bak (40 x 120 ofzo) en een super bodem, dan maar niet in Heerjansdam...
vera23 schreef:Heb even op je profiel gekeken leuk paardje....!
Vooral die Ferro heeft echt al een body, echt een hengst!!Fysiomeid schreef:vera23 schreef:Heb even op je profiel gekeken leuk paardje....!
Dankjewel![]()
![]()
Ik denk dat áls ik volgend jaar mee ga doen, dat ik dan ook wel ergens ga starten met een zandbodem, want anders is het gewoon zonde als ze zo voorzichtig en stijf lopen!
Leuke foto's trouwens, die Ferro en Don Davidof zijn echtVooral die Ferro heeft echt al een body, echt een hengst!!
De Polansky vind ik nog het minste, maar kan ook aan het moment liggen!
Toledo schreef:Heeft iemand de 4 jarige winnaar *(Ferro x Samber) zien lopen in Heerjansdam?
Femmy schreef:Ja.. heb hem op de foto nr 634.
Gitta1977 schreef:Ik mis er nogal een paar in Ermelo... Vivaldi, Uptown, Game Boy, Santano, United... Of gaan ze die ergens anders starten nog?
Gitta1977 schreef:Die mogen volgens mij gelijk door naar de halve finale.