Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Prima deal, dus
) viel de schade mee. Voor de clinic moesten z`n beentjes en hoofd beschermd worden (Petje Pitamientje
) en vervolgens ging Albert met hem aan de slag. Even uitleggen wie baas was, stapjes doorlopen en pffff... binnen een vloek en een zucht wandelde hij er al in! Volgende week gaan we thuis even verder trainen met eigen trailer, op eigen bodem. Ik was iig blij dat het gelukt is en dat Wolkers het braaf deed
Hij heeft een weekje om bij te komen, want wij vertrekken morgen voor een midweekje Londen
). andafries schreef:Inderdaad een hele kleine losrijring en parkeer terrein voor de trailers was veel te klein . Punten van aandacht voor volgend jaar . Verder een geslaagde beurs leuke clinics en shows (mocht zelf ook meedoen).
Zijn er nog Bokkers die foto's gemaakt hebben van de shows ??? Ik deed met met mijn Andalusier gister lange teugel en vandaag een soort Pas de deux.
Iedereen kan vallen, en vind het een beetje vreemd om commentaar te leveren dat ze niet verder haar clinic af maakte.
Heb alleen een paars shabrak gekocht.. en veel folders ingeslagen

spaca dekje voor 35 euro
.
Lise81 schreef:Demonstratie davers: - van de vereniging die juist de dravers promoot als rijpaard. (Was ook leuk).
Tammy was vreeeeselijk gestressed. Halverwege ging het beter, maar het was haar echt een beetje teveel... Tweede en derde keer in een binnenbak, zoveel publiek... Maar ik ben in ieder geval wél blijven zitten
en wat geweldig hoe je op het eind echt kon zien hoe graag hij wilde
zonder dwang en stress....super 
Buuf schreef:Heeft er ook iemand foto's gemaakt van de demonstraties/clinics? (behalve dan van Anky die heb ik net bekeken