Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 16:27

Anoukie schreef:
Ik kan alleen nergens zien hoeveel het inschrijfgeld zelf is (wel de prijs van de stallen)?

Paarden is 28,50 per paard per dag en pony's volgens mij 22 euro.

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 16:33

De prijs van de stallen heb ik dus kunnen vinden, dank je, maar ik vroeg me af wat het inschrijfgeld is (dus startgeld of hoe je het ook wilt noemen ).

AlexAuto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:33

Anoukie schreef:
De prijs van de stallen heb ik dus kunnen vinden, dank je, maar ik vroeg me af wat het inschrijfgeld is (dus startgeld of hoe je het ook wilt noemen ).

Stalhuur van de pony's is 25 Euro per kalenderdag, van de paarden 28,50 Euro per kalenderdag.
Inschrijfgeld (of startgeld) is te vinden in het vraagprogramma.

l0esjj

Re: Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:37

Ja ik mag ook!
Z pony's alleen kür op muziek op zondag
heb de vrijdag en zaterdag al een selectiewedstrijd

Moirae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:45

Nou als er bokkers komen zal ik ze zonder het te weten wel zien.Ik En ik vind het altijd heel leuk .Heb helaas geen paardje om te rijden .

mylo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:52

is er nog iemand van bokt die foto's gaat maken? vorig jaar heb ik daar wel wat van gezien op bokt geloof ik of was dat van concours hoofddorp?!?

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:59

Hmmz ik zie alleen dat de zaterdag de 24e ik ook kringkampioenschappen heb..Dat wordt dus op en neer rijden

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:28

ik mag ook meedoen van m'n ouders.
t inschrijfformulier+startcoupons liggen al klaar en gaan morgen op de post.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:11

zou ik alvast kunnen opgeven terwijl ik nog geen combinatienummer heb?? die is over 2 weken ofzo bekend en ik ben bang dat het dan al vol zit

AlexAuto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 07:08

LiSSy schreef:
zou ik alvast kunnen opgeven terwijl ik nog geen combinatienummer heb?? die is over 2 weken ofzo bekend en ik ben bang dat het dan al vol zit

Ik zou zeggen: probeer eerst vanavond een belletje naar Henk (=secretariaat Paarden). Normaliter loopt het niet zo'n storm met de paarden (pas tegen sluitingsdatum), met de pony's echter was het grootste gedeelte na een maand vol.

michele

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 07:52

Anoukie schreef:
Ik kan alleen nergens zien hoeveel het inschrijfgeld zelf is (wel de prijs van de stallen)?

Geloof dat het B 6 euro is het L en M 8 euro en het Z is 9 euro

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:08

Het staat echt in het vraagprogramma!

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:22

AlexAuto schreef:
LiSSy schreef:

Ik zou zeggen: probeer eerst vanavond een belletje naar Henk (=secretariaat Paarden). Normaliter loopt het niet zo'n storm met de paarden (pas tegen sluitingsdatum), met de pony's echter was het grootste gedeelte na een maand vol.

dan ga ik vanavond ff bellen, tnx

borrie01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:35

michele schreef:
Anoukie schreef:
Geloof dat het B 6 euro is het L en M 8 euro en het Z is 9 euro

L=7 euro

Heb gister alles op de bus gedaan was nog best een hoop zoekwerk waar je wat moest zetten want het lettertype was zo klein
Ik heb er echt super veel zin in!!!!!!!!!

livo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:59

misschien een domme vraag maar voor het tweefasenparcours, moet je daar ook een startcoupon voor opsturen?

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:39

livo schreef:
misschien een domme vraag maar voor het tweefasenparcours, moet je daar ook een startcoupon voor opsturen?

is geen domme vraag ik heb ook geen idee

gevonden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:51

Ik wil er ook wel heen, vind alleen de boxhuur zo vreselijk veel geld, dat is in een week net zoveel als ik normaal de hele maand betaal, ik denk er nog even over na hoor. Vinden jullie het nou niet belachelijk?!?!?!?!?!?!

mylo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:05

Je hoeft alleen voor het eerste parcour een coupon op te sturen je moet dan wel op het inschrijf formulier aangeven dat je die rubriek van het tweede fase parcours wilt straten en het startgeld ( voor de beide parcoursen ) betalen!!
Ik heb vandaag coupons opgestuurd en startgeld overgemaakt!! Ik heb er nu al zin in !!!!!!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:09

Ik ga dus alleen in Rubriek 111 starten (pony's)
Is kur op muziek, dus is dan alleen het inschrijfformulier insturen en startgeld overmaken voldoende voor inschrijving?

Von

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:21

gevonden schreef:
Ik wil er ook wel heen, vind alleen de boxhuur zo vreselijk veel geld, dat is in een week net zoveel als ik normaal de hele maand betaal, ik denk er nog even over na hoor. Vinden jullie het nou niet belachelijk?!?!?!?!?!?!

Een week vakantie kost toch ook meer dan een maand huur van je huis?
Ik zie het als vakantie, en tja dat kost nou eenmaal wat. Daarbij, wat denk je dat het kost om die tenten en boxen te huren?

borrie01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:14

Von schreef:
gevonden schreef:
Een week vakantie kost toch ook meer dan een maand huur van je huis?
Ik zie het als vakantie, en tja dat kost nou eenmaal wat. Daarbij, wat denk je dat het kost om die tenten en boxen te huren?

Helemaal mee eens ik zie het ook als vakantie en gewoon iets wat je een keer meegemaakt moet hebben. het is toch juist leuk om je paard mee te nemen op vakantie

Ja en als je het te duur vind ga je niet er zijn zat mensen die het wel de moeite/geld waard vinden. (niet kwetsend bedoeld )

IndianSummer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:57

gevonden schreef:

Idd, net als de rest zegt: Het is gewoon net een soort vakantie..
Bij de pony's betaalde ik ook altijd voor die 3 dagen ongeveer 100 euro.
Het is niet goedkoop, maar het waren wel de 3 mooiste dagen van het jaar..
Geweldig was het altijd! Het is net alsof je bent afgezonderd van de rest van de wereld. Even een weekend alleen maar paarden zien, heerlijk! 's morgens om 7 uur in de stallen kijken en je paard voeren, dan pas ontbijten en je paard invlechten.. En gezellig dat het altijd was in de stallen!
Almelo is voor mij echt in 1 woord: GEWELDIG!!

estherL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:28

Ben het helemaal met je eens Indian summer.. ik vond het ook echt super leuk

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 09:50

Vind de stallen belachelijk duur. Ik heb gelukkig vorig jaar iets kunnen regelen.
Heb alles al opgestuurd. Start Z1 en kur met mn eigen paard, en M1 met een Lancet van een klant.

michele

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:04

Barbara_m schreef:
Vind de stallen belachelijk duur. Ik heb gelukkig vorig jaar iets kunnen regelen.
Heb alles al opgestuurd. Start Z1 en kur met mn eigen paard, en M1 met een Lancet van een klant.

Het is ook echt wel duur hoor. ik zit daarom ook erg te twijfelen of ik er 1 of twee meeneem.
Komt bij dat die ene afgelopen jaar even geen startkaart meer had dus die moet ook nog gauw weer aangevraagd worden
Maar morgen stuur ik alles op. Moet even op de coupons van vriendinnetje wachten