Anoukie schreef:Ik kan alleen nergens zien hoeveel het inschrijfgeld zelf is (wel de prijs van de stallen)?
Paarden is 28,50 per paard per dag en pony's volgens mij 22 euro.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anoukie schreef:Ik kan alleen nergens zien hoeveel het inschrijfgeld zelf is (wel de prijs van de stallen)?
). Anoukie schreef:De prijs van de stallen heb ik dus kunnen vinden, dank je, maar ik vroeg me af wat het inschrijfgeld is (dus startgeld of hoe je het ook wilt noemen).
.Heb helaas geen paardje om te rijden
.
LiSSy schreef:zou ik alvast kunnen opgeven terwijl ik nog geen combinatienummer heb?? die is over 2 weken ofzo bekend en ik ben bang dat het dan al vol zit
Normaliter loopt het niet zo'n storm met de paarden (pas tegen sluitingsdatum), met de pony's echter was het grootste gedeelte na een maand vol. Anoukie schreef:Ik kan alleen nergens zien hoeveel het inschrijfgeld zelf is (wel de prijs van de stallen)?
AlexAuto schreef:LiSSy schreef:zou ik alvast kunnen opgeven terwijl ik nog geen combinatienummer heb?? die is over 2 weken ofzo bekend en ik ben bang dat het dan al vol zit
Ik zou zeggen: probeer eerst vanavond een belletje naar Henk (=secretariaat Paarden).Normaliter loopt het niet zo'n storm met de paarden (pas tegen sluitingsdatum), met de pony's echter was het grootste gedeelte na een maand vol.
michele schreef:Anoukie schreef:Geloof dat het B 6 euro is het L en M 8 euro en het Z is 9 euro
livo schreef:misschien een domme vraag maar voor het tweefasenparcours, moet je daar ook een startcoupon voor opsturen?
ik heb ook geen idee
gevonden schreef:Ik wil er ook wel heen, vind alleen de boxhuur zo vreselijk veel geld, dat is in een week net zoveel als ik normaal de hele maand betaal, ik denk er nog even over na hoor. Vinden jullie het nou niet belachelijk?!?!?!?!?!?!
Von schreef:gevonden schreef:Een week vakantie kost toch ook meer dan een maand huur van je huis?![]()
Ik zie het als vakantie, en tja dat kost nou eenmaal wat. Daarbij, wat denk je dat het kost om die tenten en boxen te huren?
) gevonden schreef:Ik wil er ook wel heen, vind alleen de boxhuur zo vreselijk veel geld, dat is in een week net zoveel als ik normaal de hele maand betaal, ik denk er nog even over na hoor. Vinden jullie het nou niet belachelijk?!?!?!?!?!?!
Barbara_m schreef:Vind de stallen belachelijk duur. Ik heb gelukkig vorig jaar iets kunnen regelen.
Heb alles al opgestuurd. Start Z1 en kur met mn eigen paard, en M1 met een Lancet van een klant.