Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsje15 schreef:@ Alytuiere: ja dat is ook wel waar, zo gingen er bij mijn show paard en ruiter finaal onderuit tijdens de show, en knalde dr een man van z'n shet af zo over de bakrand
Menino schreef:Was jij trouwens gister er heen gegaan met Ilkah in block 2 bij een rij rond de 15? Dan heb ik jullie zien zitten namelijk..
SnelleMarz schreef:Ik vond GOA ook mooier dan Apassionata, vooral omdat er in Goa een verhaal zat. Ook vond ik het muziekgebruik & de overgangen van muziek beter.
Ik vond, zelf eerlijk gezegd, de muziek ook net iets te hard bij Apassionata. Er zat geen verhaal in, en echt b oeiend was het niet.
Tuurlijk, het is prachtig om te zien hoe die paarden 'kunstjes' doen & de fransman met zijn ezel vond ik ook wel hip. Er zaten wel dingen in die okaj waren, vooral de 'stunts' op de paarden (o.a. met dat kussen enzo) vind ik erg leuk om naar te kijken. Ook het gebeuren met vuur.
Maar het gedeelte met de 'spaanse rijschool' (of wat het ook mogen zijn) vond ik wat minder. Bovendien was er een paard bij de voorstelling van gisteren avond dat 't vertikte. Leuk om te zien, dat ook het getrainde paard af en toe zo iets heeft van "Vandaag doe ik het lekker niet".
Vervolgens hoorde ik achter me mensen klagen van "jaa kijk nou wat zielig en balblablbal"
Ik vroeg mij direct af wat hun doen als 't paard niet luisterdUiteindelijk hebben ze het opgegeven en zei de meneer in 't engels nog van "Sometimes a horse don't want.. blablabla and then, you just let him". Dat iswel netjes dat hij dat zegt, of dat ook daadwerkelijk gebeurt is natuurlijk ten tweede.
Menino schreef:moahh ook zo raar als ik zo aan kom lopen
ik:ben jij ilkah en marwszjeuh [had je nieuwe naam nog niet gezien]
Persoon: eeeh *kijkt heel raar
ik:eehm laat maar doei!
wat dat betreft ben ik nogal een schijterd
SnelleMarz schreef:Ik vond GOA ook mooier dan Apassionata, vooral omdat er in Goa een verhaal zat. Ook vond ik het muziekgebruik & de overgangen van muziek beter.
Ik vond, zelf eerlijk gezegd, de muziek ook net iets te hard bij Apassionata. Er zat geen verhaal in, en echt b oeiend was het niet.
Tuurlijk, het is prachtig om te zien hoe die paarden 'kunstjes' doen & de fransman met zijn ezel vond ik ook wel hip. Er zaten wel dingen in die okaj waren, vooral de 'stunts' op de paarden (o.a. met dat kussen enzo) vind ik erg leuk om naar te kijken. Ook het gebeuren met vuur.
Maar het gedeelte met de 'spaanse rijschool' (of wat het ook mogen zijn) vond ik wat minder. Bovendien was er een paard bij de voorstelling van gisteren avond dat 't vertikte. Leuk om te zien, dat ook het getrainde paard af en toe zo iets heeft van "Vandaag doe ik het lekker niet".
Vervolgens hoorde ik achter me mensen klagen van "jaa kijk nou wat zielig en balblablbal"
Ik vroeg mij direct af wat hun doen als 't paard niet luisterdUiteindelijk hebben ze het opgegeven en zei de meneer in 't engels nog van "Sometimes a horse don't want.. blablabla and then, you just let him". Dat iswel netjes dat hij dat zegt, of dat ook daadwerkelijk gebeurt is natuurlijk ten tweede.
Fun_Fun schreef:SnelleMarz schreef:Ik vond GOA ook mooier dan Apassionata, vooral omdat er in Goa een verhaal zat. Ook vond ik het muziekgebruik & de overgangen van muziek beter.
In welke show staakte dat paard?
Even opletten of die er morgen weer tussen loopt.
Fun_Fun schreef:In welke show staakte dat paard?
SnelleMarz schreef:Fun_Fun schreef:In welke show staakte dat paard?
Gisteravond om 20 uur.
Witte lipizanner of andalusier![]()
Viel het jullie trouwens ook op dat alle paarden ruinen waren?
Alleen bij die witte pony's (kudde) zaten merries tussen, verder niet
[edit]
Deze was het.
[edit2]
En dit was de bedoeling
Fun_Fun schreef:Maar kun je opzich ook wel verwachten, die paarden moeten echt vaak die kunstjes doen.
SnelleMarz schreef:Fun_Fun schreef:Maar kun je opzich ook wel verwachten, die paarden moeten echt vaak die kunstjes doen.
daarom vind ik 't ook niet erg dat er iets mis gaat, maar zoals ik hier lees is er in elke show wel wat misgegaan.
Erg onprofessioneel als je 't aan mij vraagt.
Fun_Fun schreef:Jaa, maargoed, het is ook hun primere (schrijf ik het goed?) misschien moeten ze nog veel evaringen opdoen?
Weet ook niet hoe oud die paarden zijn, misschien zijn ze hier nog wel te jong voor.