Mandy en Igor
Misschien kunnen ze door als Bokt 'koppel'
Namelijk dit bijzonder moeder- zoon koppel kunnen na 11 jaren, niet meer zonder elkaar.
Naam: Mandy
Leeftijd: 17 lentes jong
Ras: - loos (Fjord x arabier)
Kleur: Isabel
Schofthoogte: indicatie pony
Vijf woorden Mandy: Snel/ eigenzinnig/ onverwoestbaar/ sierlijk/ betrouwbaar!!!
Naam: Igor
Leeftijd: 11 lentes jong
Ras: -loos Mandy x Jazz (welsh Cob)
Kleur: valse Isabel
Schofthoogte: Indicatie paard
Igor in vijf woorden: Eigenzinnig/ Onverwoestbaar/ motorisch gestoord
/ theekransjespaard/ ondeugend
Okee en hier volgen dan de bloedjes van paarden!! Ik presenteer,

Geweldig tweespan. Met Rechts op de foto, Mandy in het span.
En paard twee, onze boef Igor:

Tsja, moeilijk moeilijk, onze paardjes zijn moeder en zoon, levenslang onafscheidelijk!! De indeling pony paard was lastig Igor is namelijk net een centimeter paard Mandy op een centimeter na Pony!!! Heb toch besloten om ze bij de pony's te plaatsen.
Bijzonder aan deze pony's vind ik zelf de kleur, hun robuustheid, onuitputtelijke uithoudingsvemogen, intelegentie, bereidheid om te werken voor ons en de liefde die zij ons geven!!!
Mandy is vooral wat eenkennig, Igor is meer een allemansvriendje. Maar door jaren lang vaste verzorging door Shininghorse en mij, laten ze zich niet door een ander in pakken. Ze kiezen echt zelf hun mensen uit. Ze kunnen bijzonder veel, iets dat veel mensen niet verwachten omdat ze rasloos zijn. Mandy en Igor blinken uit met aangespannen rijden!!!
Maarja....Ik kan nog uuuuuuuren doorgaan over hun karaktereigenschappen, uiterlijke schoonheden en weet ik wat niet al, maarja daar zitten jullie ook niet op te wachten.
Kortom: belangrijk voor ons is dat deze twee ras echte asbakkenrassen heel wat in hun mars hebben!!!!! En daar zijn wij erg trots op!!! 
Last but not least: WIJ ZIJN GEEN FJORDEN

[edit] Overdosis smilies verwijderd i.v.m. leesbaarheid bericht
Oscar [/edit]
Laatst bijgewerkt door paardenmaf op 09-01-05 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt