Bokt PONY verkiezing

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:29

Oké hier dan Marlando.

Marlando is nu 3,5 jarige e - pony.
Hij is een palomino-Bonte
Zijn vader is Samber.

Heb hem net 2 a 3 maanden ongeveer.
Marlando is nu 3 maanden onder het zadel en pakt alles erg snel op en het is natuurlijk een super schat Lovers Bloos

Marlando zijn karakter is ook echt heel lief en super braaf onder het rijden!

Afbeelding

Voor meer foto's in me profiel.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:41

hierbij geef ik de 5-jarige, goedgekeurde, welsh A, dekhengst, Gleiniants Tsar(komt uit engeland) op...
Ik rijd hem nu 5 maanden onder zadel, daarvoor heeft hij altijd voor de kar gelopen. Hij is best angstig aangelegd maar pakt alles goed op, van de week zijn we voor het eerst naar de springles geweest(met merries!) en dat ging buiten verwachting ontzettend goed! Hij durfde niet alles te springen maar dat was ook niet te verwachten... Ik ben iig super trots op hem, hij heeft al een paar ontzettend mooie veulens op de wereld gezet, waarvan een merriekampioen op de keuring(2004).

Deze foto is van van de zomer, toen we hem net aan het zadelmak maken waren(vandaar dat buikje)
De kont rechts op de foto is trouwens van een van zijn zoons Thamens Ilja
.. Deze week komen er een paar nieuwe foto's van hem in mijn profiel.
Afbeelding

Maxima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:10

Afbeelding

Ook mijn leuke Gentle Z doet mee...

omdat: Tja... uhm... kansje om beroemd te worden! Tong uitsteken

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:16

Geef ik er ook dan maar 2 op he! Haha!

Hercules, een lieve ondeugende shethengst van alweer bijna 12 jaar oud.
Mooie gangen, loopt lekker onder het zadel en dekt goed!
Afbeelding

Trixx, een super leuk eigenwijs shethengstje. Geboren op koninginnedag. Nakomeling van Hercules. Super braaf en erg knuffelig!
Afbeelding

LoveDunc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:20

Ik Teddy op!

Teddy is een shetlander ruin van 8 jaar.
Teddy is heel lief, aanhankelijk en eigenwijs Schijnheilig
Teddy was vroeger een vervelende shet..
Ik kon helemaal niks met hem, alles moest het hoofdstel.
Nu kan ik alles met hem en hij is heel braaf geworden!

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:21

Ik geef hierbij Levi op.

Levi is een 4,5 jarige ruin, een kruising Ijslander X Welsh/Arabier.
Afbeelding

Waarom?

Hij is nu ruim een half jaar onder het zadel en doet het super.
Hij is lief, ondeugend, slim, erg wendbaar, maar heel werkwillig en ontzettend eerlijk Lovers

Ik leer heel veel van hem en hoop dat nog lang te mogen doen

5j3eN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:22

Pancho

Natuurlijk kan mijn pony nu niet achter blijven.. Haha!

Hij heet Pancho, het is een nrps ruin van 1.40 m
ik rij nu m2 dressuur met hem en we zijn Z startgerechtigd *LOL*

Op de foto kijk ik een beetje boos/ geschrokken..
meneer had namelijk op een van onze wedstrijden genoeg van het niet kunnen zien wat er achter hem gebeurde.. en keerde dus voor de grap maar even om in de trailer.. Bloos!

Afbeelding

Waarom Panne?

- het is een hele makkelijke, lieve en betrouwbare pony
- het is gewoon een grappen maker, als hij je hoort aankomen staat hij al te hinneken en als je iets lekkers voor hem mee hebt moet je daar goed op letten want het is zo weg Verward
Ennn NIET te vergeten het is me beste vriendje Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:30

Ik heb nog een pony, dus geef ik ook Offem Artimes (afgekort Arti) op

Arti is een bijna 18 jarige New Forest pony merrie. In het verleden heeft ze Z2 dressuur gelopen, dus een prima leerpony voor mij.

Afbeelding

Ze heeft een geweldig karakter, heel lief, ook zeer kindvriendelijk. Je moet wel flink je best doen wil ze echt voor je gaan werken, maar daarna heb je ook wat Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:35

Hierbij geef ik mijn lieve ondeugende Lucky op..
Niet veel bokkers hebben hem in real life op maar er zijn er twee die nuu echt fan van hem zijn geworden. En dat moeten er natuurlijk meer worden..!

Lucky is nu 3, 10 jaar en sinds April onder het zadel, dit alles gaat erg goed..

Lucky is zeer kindvriendelijk, aan hankelijk, lief en ondeugend.

Hier zijn foto
Afbeelding

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:43

Ik geef mijn Kila op. Mijn 8 jarige Irish Cob merrie. Wordt western bereden, maar is momenteel met zwangerschapsverlof.
Dit is Kila:
Afbeelding

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:50

Ik geef Mr. Liberty op.

Afbeelding
(voor meer foto's zie profiel)

ik geef hem op omdat:
Het een superspring pony is (ik ben inmiddels Z springen met hem) die altijd zijn best doet. Het is een pony met een eigen wil, en daar hou ik van. Ook vind hij het leuk om te crossen, ik ben L SGW. Flipje is erg gestoord, maar dat vind ik leuk. Ook zijn hoofdje en kontje zijn om van te Kwijl ( Cool Tong uitsteken )

De reden waarom hij moet winnen is:
Hij is een beetje vreemd maar wel lekker!!!

gilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:01

Mijn eigen pony gilian het is een hengst van bijna 2 jaar ze vader is kampioen geweest bij de keuring
Afbeelding

[edit] Foto van pony van andere bokker verwijderd
Oscar [/edit]

meagabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:14

Nou dan kan ik ook niet achterblijven met mijn verzorgpony
Genaamd Goldy
Ze is rond de 20 jaar
Het is een new forest pony
Goldy wilt altijd heel graag voor je werken en ze doet het ook met plezier.
Ze is nu al een tijdje kreupel maar omdat ze zo goed doorzet vind ik dat Goldy bokt pony moet worden ze verdient het gewoon.
hier dan een foto:
Afbeelding
Groetjes van Monique en Goldy

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:17

Ik geef Bitterkoekie op.
Een hele lieve merrie die onder het zadel nog wel is dwars kan zijn. Ze laat ook heel goed merken wie ze aardig vind of niet, en wie haar baasje is.

Afbeelding

En ik geef Lady op. Dat was mijn eerste pony en daar heb ik op leren rijden. Ze heeft mij van mn angst voor galloperen afgeholpen... Maar ze is 2 jaar geleden doodgegaan aan suikerziekte....

Afbeelding
(Zo zag ze er de laatste maanden uit ze at wel veel maar bleef heel mager... Ze was dan ook al 26 jaar.)[
Laatst bijgewerkt door balans op 08-01-05 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:21

hier bij geef ik op:
zomertenu:
Afbeelding
Wintertenu:
1 foto verwijderd, er mag maar 1 foto geplaatst worden, Jantien.
Timmie

Timmie is een shetlanderhengst van 2jaartjes oud...
Hij is bij ons komen wonen als maatje voor NF Eros die sinds de dood van zn vorige maatje alleen stond....
vanaf minuut 1 is hij een vreselijk vrijdoos en hij was zo klein dat we over hem heen mochten staan om m lekker hard te kriebelen...
Ook is hij een vreselijk chammeur... en showen kan hij zeker... meer fotos zien... check me onderschrift en mn topics.... en anders ff PBen

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:37

heej! hier bij wil ik mijn Schatje Silver opgeven!
Silver is een hele lieve welsh die soms ook lekker eigenwijs kan doen (op positieve manier)
toen we bij hem gingen kijken was het niks.. teminste hij zag er niet uit, hij was zielig en werkt door andere paardjes constand geschopt enzov allemaal lidtekens en wondjes en hij was super bang voor mensen. je kon hem nauwelijks aaien of hij was al weg, hij was ook helemaal onbespierd en alles, zo ieletjes als wat..
maar toch heeft hij iets aparts in sijn koppie dat je erg aanspreekt.. die oogjes Clown dacht k toen
en toch hebben we hem gekocht, we moesten hem dus inrijden. maar het ging al zooo snel dat we na een week al op hem konden zitten! nu heb ik hem 5 maanden en ik kan er alles mee doen! een wereldwondertje vind ik het, we hebbe een tijdje geleden al 1.10 gespronge en hijs zelf 1.23 ofzo! Haha! ik vind hem dus heel speciaal Lachen
nou genoeg gekletst over mijn ûber-lieve welshje met dat schattige koppie Tong uitsteken hier n foto
*(op papieren heet hij Quicksilver)*
*ps de martingaal was te groot !! *
Afbeelding

hopelijk doet de foto het! doeiiw!
veel groetjes en kusjes van Silver & Yentl!

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:46

Pony Doenja
Afbeelding
Dit jaar wordt deze dame alweer 27!!! Nog altijd is ze echter haantje de voorste, waag het niet haar als niet als eerste voer te geven... Zij weet jong en oud; beginner en gevorderde wat te leren. Deze bijzonder dame verdient het daarvoor pony van het jaar te worden!!!

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:46

Mandy en Igor

Misschien kunnen ze door als Bokt 'koppel' Haha! Namelijk dit bijzonder moeder- zoon koppel kunnen na 11 jaren, niet meer zonder elkaar.

Naam: Mandy
Leeftijd: 17 lentes jong
Ras: - loos (Fjord x arabier)
Kleur: Isabel
Schofthoogte: indicatie pony
Vijf woorden Mandy: Snel/ eigenzinnig/ onverwoestbaar/ sierlijk/ betrouwbaar!!!

Naam: Igor
Leeftijd: 11 lentes jong
Ras: -loos Mandy x Jazz (welsh Cob)
Kleur: valse Isabel
Schofthoogte: Indicatie paard
Igor in vijf woorden: Eigenzinnig/ Onverwoestbaar/ motorisch gestoord Bloos! / theekransjespaard/ ondeugend

Okee en hier volgen dan de bloedjes van paarden!! Ik presenteer,
Afbeelding
Geweldig tweespan. Met Rechts op de foto, Mandy in het span.

En paard twee, onze boef Igor:
Afbeelding

Tsja, moeilijk moeilijk, onze paardjes zijn moeder en zoon, levenslang onafscheidelijk!! De indeling pony paard was lastig Igor is namelijk net een centimeter paard Mandy op een centimeter na Pony!!! Heb toch besloten om ze bij de pony's te plaatsen.

Bijzonder aan deze pony's vind ik zelf de kleur, hun robuustheid, onuitputtelijke uithoudingsvemogen, intelegentie, bereidheid om te werken voor ons en de liefde die zij ons geven!!!

Mandy is vooral wat eenkennig, Igor is meer een allemansvriendje. Maar door jaren lang vaste verzorging door Shininghorse en mij, laten ze zich niet door een ander in pakken. Ze kiezen echt zelf hun mensen uit. Ze kunnen bijzonder veel, iets dat veel mensen niet verwachten omdat ze rasloos zijn. Mandy en Igor blinken uit met aangespannen rijden!!!

Maarja....Ik kan nog uuuuuuuren doorgaan over hun karaktereigenschappen, uiterlijke schoonheden en weet ik wat niet al, maarja daar zitten jullie ook niet op te wachten.

Kortom: belangrijk voor ons is dat deze twee ras echte asbakkenrassen heel wat in hun mars hebben!!!!! En daar zijn wij erg trots op!!! OK dan!

Last but not least: WIJ ZIJN GEEN FJORDEN Stoom uit je oren Stoom uit je oren

[edit] Overdosis smilies verwijderd i.v.m. leesbaarheid bericht
Oscar [/edit]
Laatst bijgewerkt door paardenmaf op 09-01-05 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Priscilla_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:05

hier mijn verzorg pony cartousche..

Cartousche is een merry van 9 jaar.
ze is ± 1,54 hoog
het is een nrps en heeft in haar jongere jaren dubbel L dressuur gelopen en ook dubbel L gesprongen.
ik verzorg haar door de weeks vaak en rijd haar dan ook.

Hier een foto van Cartousche.
Afbeelding

helaas heb ik nog geen mooiere foto's van haar

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:08

Ik geef op Jafet ben Jaquar!

Omdat, hij in de 2,5 jaar dat ik hem heb een echte vriend voor me is geworden, we zijn echt naar elkaar toegegroeid en hebben samen veel bereikt, in 2 jaar tijden zijn we samen naar het Z2 gevlogen. Lovers
Helaas gaan onze laatste weken samen snel voorbij, hij wordt verkocht en ik ga verder bij de paarden, onze wegen gaan zich dus scheiden.

Afbeelding

En dan geef ik ook nog op Mad Jamie!

Omdat ik hem zelf zadelmak heb gemaakt en na een dik jaar starten kunnen we al bijna in het M1 beginnen. Daarnaast wilt hij erg hard voor me werken en is hij er altijd voor me, we zijn gewoon vriendjes door dik en dun. Lovers

sorry voor de slechte kwaliteit foto
Afbeelding

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:29

We horen er niet helemaal bij, maar toch doen we gewoon mee. Haha!
Ik geef Sebastiaan op. Twee jaar en 1.44 hoog.
Zijn kwaliteiten:
- hij hoort alles
- ondanks zijn stokmaat, is hij 2.10 hoog (oren meegemeten)
- hij is superslim
- hij doet alleen waar hij zin in heeft.
Afbeelding

En ik geef Christoffel op. Twee jaar en 1.45 hoog.
Zijn kwaliteiten:
- hij heeft oren van 33 cm groot
- hij doet alles voor je
- hij heeft een super voorzichtig karakter
Afbeelding

Sushilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:40

Ik geef op Kanaalzicht's Libris en Seronie

Libris:
New forest hengst van 1,5 jaar.
Vader: Nieuwmoeds Patrick
Moeder: Kanaalzicht's Iris
Afbeelding
Hij is lief in omgang en altijd vrolijk.
Hij kan voetballen, rits openmaken, rollen en als hij zin heeft kusje geven Tong uitsteken

Seronie:
Shetlander ruin van 15 jaar.
Ouders onbekend.
Afbeelding
Seronie heeft een lief karakter maar wel eens eigenwijs. Een goede leerpony voor kleine kinderen (mijn zusjes 5 en 7) Hij kan goed springen maar vind een buitenrit het einde. Ook heeft hij voor dat ik hem kreeg voor de kar gelopen, maar dat is al weer 8 jaar geleden. Knipoog We zijn echt dikke maatjes en begrijpen elkaar als geen ander. Neussie Neussie vind hij ook erg leuk en door hem heb ik mijn ruiterbewijs gehaald Bloos

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:31

Afbeelding
NERO.S
naam ero.s
geslacht:ruin
moeder:frieda
vader:nimmindor
zeer lief paardje doet alles voor je en heb er veel lol in Lachen
kan met een klein kind wandelen
kan dressuur springen voor de kar en de bak slepen
vd wil ook dit jaar ook nog gaan leren Lachen

Afbeelding
PIP
naam:pip
geslacht:ruin
ik ken pip al 7 a 8 jaar
ik heb hem 6 jaar gereden en hij staat ook voor de kar
vd was ik mee bezig maar wou het niet willen begrijpen:)
hij is er eigewijs maar supper lief doet alles voor je en ja kar er alles mee doen
voor de kar de sleep
dressuur springen

groetjes liza

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 10:40

Hierbij geef ik Smookey op. Smookey is nou al 3,5 jaar van mij. En hij is 4,5 jaar oud. Hij is 3 jaar van zijn leven hengst geweest en heeft ook 2 veulens op de wereld gezet (zie profiel). Lovers
Smookey is 1,44 meter hoog en een kruising tussen een tinker en waarschijnlijk Samber.
Karakter eigenschappen: Hij is erg leergierig en werkt graag voor je, daarbij is het een grote ondeugd en vind het heerlijk om leuke, maar gekke dingen te doen. Smookey is ook altijd in om even lekker te kroelen. Verder is hij overal voor in, freestyle, losgooien, longeren, buitenrijden, dressuren, springen noem het maar op of hij wil het graag leren. OK dan!

Afbeelding

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:12

Evita
Evita is mijn haflingermerrie van 17 jaar, in maart heb ik haar 5 jaar. Ik vind Evita zo leuk omdat ze een super karakter heeft, ze is lekker voorwaarts en ze kan best pittig zijn als ze iets leuk vindt, zoals buitenrijden.. maar aan de andere kant is ze heel erg betrouwbaar, een kind van 4 rijdt zo met haar weg. Ze weet dondersgoed wie er op haar rug zit en daar houdt ze ook rekening mee! Ze is best wel slim (wat niet altijd even makkelijk is Schijnheilig ) en ze werkt heel graag voor je.

Afbeelding