Little_Gift schreef:Draagt Jill nou een (vieze zelfs) paardrijbroek om in het ziekenhuis op onderzoek te gaan?
Ik zie een meisje met een spijkerbroek.
Misschien even langs de opticien?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Draagt Jill nou een (vieze zelfs) paardrijbroek om in het ziekenhuis op onderzoek te gaan?
_San87_ schreef:Ik zal wel zuur zijn, maar vind je het echt oké je kind haar medische status online te delen? Ik vind het persoonlijk echt te ver gaan haar privé zo online te gooien.
Other than that, gelukkig is ze gewoon gezond. Dat is het belangrijkste.
GabberGill schreef:_San87_ schreef:Ik zal wel zuur zijn, maar vind je het echt oké je kind haar medische status online te delen? Ik vind het persoonlijk echt te ver gaan haar privé zo online te gooien.
Other than that, gelukkig is ze gewoon gezond. Dat is het belangrijkste.
Mijn kind heeft een nuchterdere en openere mindset dan menig volwassene. Ik ben haar moeder en ken der goed genoeg om te weten hoe of wat. Wat jij of een ander vindt is helemaal oke en ik had deze vraag al verwacht, maar wij zijn niet zo moeilijk hiermee en delen dit want er is niks ernstigs aan de hand.
GabberGill schreef:Little_Gift schreef:Draagt Jill nou een (vieze zelfs) paardrijbroek om in het ziekenhuis op onderzoek te gaan?
Dat is een spijkerlegging
En gewoon uit de was
Dus weet niet waar je die vandaan haalt. Er zal vast een vlekje op kunnen zitten, maar ik vraag me af welk 9 jarig kind wat uit school gehaald wordt dit niet heeft.
Rare opmerking dus, alsof ze als sloeber naar het ziekenhuis gebracht wordt. Zo onnodig om die opmerking te maken. Als je ook maar een beetje beter had gekeken had je heel goed kunnen zien wat het was toch? En dan het stukje "(vieze zelfs)" waar praat je over?
GabberGill schreef:Kan jij mij vertellen wat dit kan betekenen voor haar toekomstige ik?
Gaat dit haar hinder geven in het leven, haar studie, relaties of iets?
Denk het niet, hadden we andere antwoorden gekregen hadden we ze zeker niet zo gedeeld. Er is dus een grens, maar hier wordt niks bijzonders gezegd.
Zoals Jill zei vertel maar dat alles goed gaat en dat ik door kan gaan met Sunny.
Er is nu niks dus kan en mag het gedeeld worden.
DuoPenotti schreef:Geen idee of je daarmee op Parentificatie doelt. Parentificatie is wel wat anders dan dit.
xPabloBokt schreef:GabberGill schreef:Kan jij mij vertellen wat dit kan betekenen voor haar toekomstige ik?
Gaat dit haar hinder geven in het leven, haar studie, relaties of iets?
Denk het niet, hadden we andere antwoorden gekregen hadden we ze zeker niet zo gedeeld. Er is dus een grens, maar hier wordt niks bijzonders gezegd.
Zoals Jill zei vertel maar dat alles goed gaat en dat ik door kan gaan met Sunny.
Er is nu niks dus kan en mag het gedeeld worden.
Ja, ik. Mijn moeder vond mij namelijk ook altijd volwassen voor mijn leeftijd, waardoor ik geen aansluiting vond bij leeftijdsgenootjes en mijn jeugd eigenlijk grotendeels gemist heb.
Pas echt op met het zo vroeg volwassen maken van je dochter. Ze heeft nog zo lang om volwassen te zijn, dit is het enige moment dat ze de ruimte heeft om kind te zijn en ze zou helemaal niet (mee) moeten beslissen of iets op social media mag staan of niet. Ze is pas over 16 jaar mentaal volledig ontwikkeld en kan nu helemaal geen geïnformeerde beslissingen maken over dergelijke dingen en daar kan jij juist als moeder haar tegen beschermen.
Nu zul je me wel niet meer aardig vinden, maar het is oprecht goedbedoeld advies. Het kan namelijk écht wel schade aanbrengen als ze volwassen wordt, ook al lijken het nu maar kleine dingetjes. Ik ben nu zelf bijna 28 en moet voor mijn gevoel mijn halve jeugd inhalen omdat ik daar vroeger de ruimte niet voor heb gekregen.
En daarnaast: er zitten vast meer mensen op bokt dan alleen maar de mensen die hier "horen" en gezellig meekletsen. Vul zelf maar in wat ik daar mee bedoel, maar topics die niet op HK staan zijn makkelijk te googelen.
Little_Gift schreef:Leek sterk op de nieuwe rijleggings, vandaar... Niets meer, niets minder.
En het zou me niks verbazen dat Jill BadAss genoeg is om recht vanaf het paard, het ziekenhuis binnen te stappen
Ik vond het best wel stoer om zelfs met rijlegging naar het ziekenhuis te durven, hoezo helemaal hoteldebotel van paarden en stoer genoeg om dit niet te verdoezelen?!
Hoeft niet altijd negatief te zijn hoor, al zijn er hier altijd als de kippen bij om het negatief te interpreteren... Zegt meer over hen, dan over mij
GabberGill schreef:Little_Gift schreef:Leek sterk op de nieuwe rijleggings, vandaar... Niets meer, niets minder.
En het zou me niks verbazen dat Jill BadAss genoeg is om recht vanaf het paard, het ziekenhuis binnen te stappen
Ik vond het best wel stoer om zelfs met rijlegging naar het ziekenhuis te durven, hoezo helemaal hoteldebotel van paarden en stoer genoeg om dit niet te verdoezelen?!
Hoeft niet altijd negatief te zijn hoor, al zijn er hier altijd als de kippen bij om het negatief te interpreteren... Zegt meer over hen, dan over mij
Ik mag toch hopen dat het duidelijk is dat ze nog niet zo volwassen is dat ze de ruimte krijgt deze beslissingen te maken
Little_Gift schreef:Je weet maar nooit, die kinderen kunnen met de gekste ideeën voor de dag komen![]()
En ik zie Jill dat heus wel rocken hoor, met een Paardenbroek lekker de stad in of naar de dokter, gewoon omdat ze trots is![]()
Mama daarentegen zou dat wat minder geslaagd vinden, da's duidelijk