@simsannah wat leuk dat je gaat bezichtigen, was dat nou bij Britstra of heb ik dat even verkeerd gelezen? Merrie kan het wel gebruiken dat het veulen erbij weg gaat als ik het zo op de foto zag?
Ben benieuwd waar die Fries (en nog wat andere gevallen met dikke benen etc) uiteindelijk beland zijn.. Wie koopt zoiets vraag ik me dus altijd af..
Die palomino van Krol die hier ook voorbij kwam was of heel chagrijnig (tegen 12/13 uur) van het gezeul of het was echt een kreng

Steeds oren plat in de nek, dreigen te bijten op afstand, zag er alles behalve vriendelijk uit.
Vind het wel grappig dat veel mensen altijd denken "er zal wel wat mis mee zijn, anders stond hij niet op de markt". En sterker nog, ik denk dat zelf ook vaak en ik zou ook nóóit een rijpaard of weet ik wat daar weghalen, maar zelf gister wel met een pony daarheen gegaan die zover wij weten 100% correct en gezond was. Geen gekkigheid, braaf, geen gebreken etc. Puur vanwege overcompleet en er voor de winter nog wat weg moest. Waren we aan huis ook zeker kwijt geraakt maar "voor het gemak" en om allerlei irritante appjes en mailtjes van zogenaamde geïnteresseerden te voorkomen mee naar de markt genomen. Kortom, ergens is het logisch dat we snel denken dat er iets mis is met die paarden, maar het is denk ik vooral het risico wat groter is daar.