Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Dat is inderdaad het shetje dat zo ontzettend aan de diarree was en ook van die bevangen hoefjes had.
Dat verhaal is nog sneuer, want dat diertje schijnt heel lang ergens te hebben gelegen. Die handelaren van dat magere konikmerrietje met veulen en dat cushingmerrietje met veulen gaven aan dat dat bruintje van hun was. Echt, eerlijk waar, want *vul een aantal redenen in, waaronder het halster*. Dus zij dat bruintje ook meegenomen en na een tijd komt ze weer terug. Was niet hun pony. Dus ja wat moest ze ermee. Op verzoek van handhaving is ie in 1 van die hokjes gezet.
Ben ook benieuwd of het diertje door de eigenaar is opgehaald. En hoop nog meer dat ie echt een goed huisje krijgt. Had zo met het diertje te doen
Koekie73 schreef:Leuk om te volgen! Ik ben bang dat als ik ga, ik alles mee wil nemen
Ik vraag me af hoe jullie dat dan doen met keuren, als je daar een pony of paard koopt. Neem je dan dus het risico dat er vanalles mis kan zien dat je wellicht niet direct ziet? En wat zijn dan je rechten als er toch iets blijkt te zijn achteraf?
Janinevv schreef:Ik zag ook een trekpaard veulen liggen zag er ook niet fijn uit. Vriendin zei is die dood? Want kwamen best veel mensen om heen maar werd daarna de benen in geholpen.
jolandje schreef:Janinevv schreef:Ik zag ook een trekpaard veulen liggen zag er ook niet fijn uit. Vriendin zei is die dood? Want kwamen best veel mensen om heen maar werd daarna de benen in geholpen.
die hebben wij ook gezien, nog eens goed bekeken, die had iets met de achterhand, was helemaal scheef kon haast niet lopen, had ( lieve) grote ogen , arm diertje
Xannee100 schreef:[ [url=m/UF8uWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk om jullie berichten te lezen! Ik heb ook een hele knappe merrie gekocht
Welsh Cremello merrie van 3 jaar met stamboek papier, mega blij mee.
Moet nodig naar de hoefsmid, maar gelukkig komt hij morgen al!
Xannee100 schreef:[ [url=m/UF8uWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cinnepin schreef:Xannee100 schreef:[ [url=m/UF8uWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, die is gaaf
Janinevv schreef:Xannee100 schreef:[ [url=m/UF8uWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leukerd! Die heb ik geen eens gezien
Wel een knappe welsh A drachtig. Helaas al verkocht anders had ik misschien daar nog een bod op gedaan.
vicky schreef:Romy1234 schreef:
Die bonte magere merrie vroegen ze nog €550 voor!
Wij zijn weer op de terug weg, niks gekocht, had een super leuke schimmel gezien en paar keer gezocht naar de handelaar maar niks te zien helaas.
Schimmeltje van de eerste foto’s, geweldig dier, was wel een tikkeltje verliefd, al weet ik niet wat ik met dit maatje aan moet![]()
[ [url=m/f6Q06m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pyS1m2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A3nsHh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tOZd3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jWYLhv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u8P51w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c8DceT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schimmel arabier hebben wij ook tijd bij gestaan. Mooi dier jammer van het achterbeen
meganvr schreef:Xannee100 schreef:[ [url=m/UF8uWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooh die is knap zeg! Hoe is ze gefokt?