Eper Paarden4daagse 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 21:20

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 21:22

Voor mijn pony was t te zwaar vandaag. Ik ben maar mee gaan lopen om hem te sparen. En we hebben praktisch de laatste 10 km gestapt, want zijn spieren waren op/teveel verzuring. Hij kwam zonet wel weer met een drafje de trailer af. Nu lekker slapen in zijn stal. Maar samen rijden met anderen ga ik morgen niet doen, zijn tempo lag in verhouding gewoon te laag ten opzichte van de anderen en dan gaat hij zichzelf kapot lopen om het maar bij te benen. En dan heeft hij vervolgens niks over. We hebben lekker in stap genoten verder. Laatste pad was ook irritant zwaar voor hem. Ik was bijna geneigd daar weer af te stappen voor hem. :(:)
Afbeelding

manzano

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 22:04

Ah gossie. Klein dapper ding!
Hoorde van veel ruiters dat vandaag erg pittig was.
Veel paarden blij gemaakt met onze extra drinkplaats. Zelfs veel mensen die zeiden "die van mij drinkt normaal nooit" haha. Erg leuk al die paarden. Lekker naar iedereen gezwaaid.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 22:09

Hoorde ook dat het zwaar was. Maar dat is de donderdag bijna altijd. Langste rit. Wij hebben zelfs eens met temperaturen tussen 25 en 30 graden gereden. Toen waren er ook wel overal extra waterpunten. En appeltjes.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 22:52

Volgens mij heb ik jou gezien Jorex, wat jammer dat het zo zwaar was!

Ik heb op de heide vooral heel veel vliegende paarden voorbij zien komen vandaag :D -dramatische kwaliteit door bokt-
Afbeelding
Afbeelding

Hopelijk krijg ik dit weekend alles online, en anders maandag :j

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 22:58

KKaren en Britt prachtige foto's.

Agut jorex, dapper klein paardje.
Je vierdaagse gaat niet over rozen.

Blij dat ik toch gekozen heb om rust te houden vandaag, ik denk dat ie het wel zou redden maar ivm dat ie geblesseerd is geweest toch extra voorzichtig.
Wel lekker een uurtje samen rondgezworven.
Wat is het toch mooi hier.
En lekker vanaf m'n campingplek naar schooiend paard gekeken, mooi uitzicht hihi

Afbeelding

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:07

Kkkaren schreef:
[ [url=m/LwqDBW.png]Afbeelding[/url] ]

Het volgende tijdblok van dinsdag staat online: https://www.oypo.nl/nl/74bdde7f9a89ecfa

En vandaag stond ik op de heide:

[ [url=m/fnAvYI.png]Afbeelding[/url] ]

O wauw wat een onwijs prachtige foto heb je van mij gemaakt.
Wauwwwwww echt ben hier zo blij mee, heb er gelijk traantjes van in me ogen: deze gaat besteld worden

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:11

Ah ik dacht al dat ik je niet gezien had Tinkermuts. Maar dat klopt dan dus.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:13

manzano schreef:
Veel paarden blij gemaakt met onze extra drinkplaats. Zelfs veel mensen die zeiden "die van mij drinkt normaal nooit" haha. Erg leuk al die paarden. Lekker naar iedereen gezwaaid.

Super lief van het water! En de mijne drinkt dus nooit onderweg water. Zelfs met ritten van 40 km krijg ik er geen druppel in. En ze bleef bij jou drinken, denk dat het water bij jullie lekkerder was. Nogmaals bedankt! Jullie wonen op een mooi plekje.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:16

Wat een goed idee vh water manzano, was heel speciaal water denk ik haha, extra liefde in.

Klopt, morgen ben ik er weer bij

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:19

Mijne had kort daarvoor nog ergens een emmer water gekregen van mensen langs de route, dus die deed een mini slokje en daarna was het gras ernaast belangrijker. Eten is ook belangrijk, hij heeft een volle bak slobber na de rit gekregen. En ondertussen zaten wij lekker aan de braai :9

Ja klopt Britt, toen kon ie nog in draf de heuvel op op het fietspad daar. En hij draaft ook meteen topsnelheid in draf. Helpt niet echt mee, ik denk joh op een sukkeldrafje kunnen we wat langer draven. Maar da's nog een werkpunt, hij geeft graag de max in elke gang.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:27

@jorex, ik heb je zien binnenkomen, wat een eik ding heb je :))

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 23:54

happyhorse schreef:
Kkkaren schreef:
[ [url=m/LwqDBW.png]Afbeelding[/url] ]

Het volgende tijdblok van dinsdag staat online: https://www.oypo.nl/nl/74bdde7f9a89ecfa

En vandaag stond ik op de heide:

[ [url=m/fnAvYI.png]Afbeelding[/url] ]

O wauw wat een onwijs prachtige foto heb je van mij gemaakt.
Wauwwwwww echt ben hier zo blij mee, heb er gelijk traantjes van in me ogen: deze gaat besteld worden

Wat lief, dankjewel :)

De eerste foto's van vandaag staan online, de dinsdag is nog niet af, maar die komt ook nog...
https://www.oypo.nl/nl/485d3e0459f4b21e

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 01:37

Bedankt allemaal!

Ik probeer inderdaad alles waar we in getagd worden op insta te delen! Na afloop van de vierdaagse maken we nog een lijst van de fotografen die we terug kunnen vinden :)

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 06:11

Jets schreef:
Bedankt allemaal!

Ik probeer inderdaad alles waar we in getagd worden op insta te delen! Na afloop van de vierdaagse maken we nog een lijst van de fotografen die we terug kunnen vinden :)

Zou dat ook op Facebook kunnen Jetske.. er zijn ook mensen die weinig of niets met insta doen. Maar meer op Facebook.
Zo f bijkomen. Heerlijke avond gehad. Lekker gedanst en gek gedaan.
Nu hop in de benen paardjes voeren..

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 06:48

Ook hier stel ik maar even de vraag. Ik wil vanavond de intocht gaan rijden en mijn ouders willen die graag ook zien. Het probleem is dat Jorie vanavond op de trailer blijft staan en de auto dus aangekoppeld moet blijven staan. Oftewel ze hebben geen vervoer naar Epe. Kennen jullie iemand die vandaag vanaf het terrein naar Epe rijdt vanavond met de auto?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 07:07

manzano schreef:

Mijn 2 Hafjes hebben er ook dankbaar gebruik van gemaakt. Nadat we jullie hadden bedankt bedacht ik me pas dat het jouw plekje was.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 07:28

Jorex schreef:
Ook hier stel ik maar even de vraag. Ik wil vanavond de intocht gaan rijden en mijn ouders willen die graag ook zien. Het probleem is dat Jorie vanavond op de trailer blijft staan en de auto dus aangekoppeld moet blijven staan. Oftewel ze hebben geen vervoer naar Epe. Kennen jullie iemand die vandaag vanaf het terrein naar Epe rijdt vanavond met de auto?

Kan Jorie niet op de stal blijven waar ze nu staan? Lijkt me niet fijn op de trailer met de druktes eromheen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 08:24

Hij kan daar staan tot 18.00. Dus vanmiddag wel gewoon. Hij staat over het algemeen gewoon rustig hooi te kanen in de trailer als hij moet wachten. Maar zou t altijd kunnen vragen of het nog iets langer mag. Maar denk dat ik dan meteen voor komende nacht ook moet betalen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:13

happyhorse schreef:
manzano schreef:

Super lief van het water! En de mijne drinkt dus nooit onderweg water. Zelfs met ritten van 40 km krijg ik er geen druppel in. En ze bleef bij jou drinken, denk dat het water bij jullie lekkerder was. Nogmaals bedankt! Jullie wonen op een mooi plekje.

Ah wat leuk!!! Bedacht me later dat ik even jullie profielen beter had moeten bekijken. Nu wist ik nog niet wie wie was :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 09:56

Jorex schreef:
Hij kan daar staan tot 18.00. Dus vanmiddag wel gewoon. Hij staat over het algemeen gewoon rustig hooi te kanen in de trailer als hij moet wachten. Maar zou t altijd kunnen vragen of het nog iets langer mag. Maar denk dat ik dan meteen voor komende nacht ook moet betalen.

Jeetje dat zou wel beetje flauw zijn.
Hoorde net wel dat het erg warm kan worden einde middag. Dus pas dan wel op met de warmte in de trailer.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:08

BrittS schreef:
Ik heb staan fotograferen op maandagavond (clinic), dinsdag de hele dag op de heide in blok C, woensdag van vrijwel het begin (eerste 3 combi's net gemist) tot 17 uur in een bocht bij een stukje heide en donderdag van begin tot 18 uur op de heide. Morgen ben ik er niet bij.

[ [url=m/UJoBGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1ngSgC.jpg]Afbeelding[/url] ]
edit: de foto's zijn gewoon scherp hoor, ook al lijkt het hier niet zo :+

Mijn foto's zijn te vinden op OYPO, maar mail vooral even als je iets wilt bestellen, dan kijk ik even iets kritischer naar de nabewerking :)

Heee bovenste is mijn bijrijdpaard! Super leuke foto! Zal ze er op wijzen

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:24

Jorex schreef:

Ik sta op anderhalve km van het startterrein af. Je zou hem wel bij mij in de paddock mogen zetten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 10:47

Ik heb je een pb gestuurd Otti. Dat zou top zijn als ie even bij jou mag :D

Dus dit is dus wat ze s ochtends doen. Ik zie Alex zelden liggen, want hij slaapt altijd als ik er niet bij ben. En we zijn nu al uit ons huisje dus we zitten bij de manege op een bankje.
Afbeelding

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 11:45

Opgelost met Jorex. Die komt gezellig een dagje bij mij in de paddock bivakkeren.