Het volgende tijdblok van dinsdag staat online: https://www.oypo.nl/nl/74bdde7f9a89ecfa
En vandaag stond ik op de heide:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kkkaren schreef:[ [url=m/LwqDBW.png]Afbeelding[/url] ]
Het volgende tijdblok van dinsdag staat online: https://www.oypo.nl/nl/74bdde7f9a89ecfa
[ [url=m/fnAvYI.png]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Ah gossie. Klein dapper ding!
Hoorde van veel ruiters dat vandaag erg pittig was.
Veel paarden blij gemaakt met onze extra drinkplaats. Zelfs veel mensen die zeiden "die van mij drinkt normaal nooit" haha. Erg leuk al die paarden. Lekker naar iedereen gezwaaid.
happyhorse schreef:Kkkaren schreef:[ [url=m/LwqDBW.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fnAvYI.png]Afbeelding[/url] ]
O wauw wat een onwijs prachtige foto heb je van mij gemaakt.
Wauwwwwww echt ben hier zo blij mee, heb er gelijk traantjes van in me ogen: deze gaat besteld worden
Jets schreef:Bedankt allemaal!
Ik probeer inderdaad alles waar we in getagd worden op insta te delen! Na afloop van de vierdaagse maken we nog een lijst van de fotografen die we terug kunnen vinden
manzano schreef:Ah gossie. Klein dapper ding!
Veel paarden blij gemaakt met onze extra drinkplaats. Zelfs veel mensen die zeiden "die van mij drinkt normaal nooit" haha. Erg leuk al die paarden. Lekker naar iedereen gezwaaid.
Jorex schreef:Ook hier stel ik maar even de vraag. Ik wil vanavond de intocht gaan rijden en mijn ouders willen die graag ook zien. Het probleem is dat Jorie vanavond op de trailer blijft staan en de auto dus aangekoppeld moet blijven staan. Oftewel ze hebben geen vervoer naar Epe. Kennen jullie iemand die vandaag vanaf het terrein naar Epe rijdt vanavond met de auto?
happyhorse schreef:manzano schreef:Ah gossie. Klein dapper ding!
Super lief van het water! En de mijne drinkt dus nooit onderweg water. Zelfs met ritten van 40 km krijg ik er geen druppel in. En ze bleef bij jou drinken, denk dat het water bij jullie lekkerder was. Nogmaals bedankt! Jullie wonen op een mooi plekje.
Jorex schreef:Hij kan daar staan tot 18.00. Dus vanmiddag wel gewoon. Hij staat over het algemeen gewoon rustig hooi te kanen in de trailer als hij moet wachten. Maar zou t altijd kunnen vragen of het nog iets langer mag. Maar denk dat ik dan meteen voor komende nacht ook moet betalen.
BrittS schreef:Ik heb staan fotograferen op maandagavond (clinic), dinsdag de hele dag op de heide in blok C, woensdag van vrijwel het begin (eerste 3 combi's net gemist) tot 17 uur in een bocht bij een stukje heide en donderdag van begin tot 18 uur op de heide. Morgen ben ik er niet bij.
[ [url=m/UJoBGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1ngSgC.jpg]Afbeelding[/url] ]
edit: de foto's zijn gewoon scherp hoor, ook al lijkt het hier niet zo![]()
Mijn foto's zijn te vinden op OYPO, maar mail vooral even als je iets wilt bestellen, dan kijk ik even iets kritischer naar de nabewerking
Jorex schreef:Hij kan daar staan tot 18.00. Dus vanmiddag wel gewoon. Hij staat over het algemeen gewoon rustig hooi te kanen in de trailer als hij moet wachten. Maar zou t altijd kunnen vragen of het nog iets langer mag. Maar denk dat ik dan meteen voor komende nacht ook moet betalen.