Ik probeerde een reel te plaatsen maar dat is volgens mij onmogelijk als direct filmpje.. 
Vandaag is hij naar buiten geweest, waar hij direct de boel op stelten zetten omdat hij direct door de planken ging.
Stroomdaad is hij inderdaad niet gewend en door z'n dikke manen ook niet van onder de indruk. Dus hij is weer op stal gezet en ik ben gekomen en heb hem even gekalmeerd want hij was een beetje van slag. Lekker een poosje gelopen. Hij is echt super opgevoed aan de hand, heel respectvol.

Dus de staleigenaar gaat de paddock herstellen, en dan ga ik gewoon eerst aan de hand met hem er doorheen, even de energie er uit aan de lijn en dan er gewoon bij gaan zitten, kijken wat hij gaat doen.
Kan mooi van het weekend, drie dagen vrij dus dat moet helemaal goed komen.
Je merkt gewoon dat hij de vrijheid niet gewend is.
Ben echt super blij met deze stal.. Zulke chille mensen! "Ja joh, hij is er net 12 uur. Kan gebeuren. Maken we weer en proberen we het gewoon weer."

Het is echt een lief dier. Vind het lastig om contact te maken met mensen, maar het favoriete kriebelplekje is al gevonden, en aan het einde toen we bijna weg gingen zocht hij al wat meer toenadering.
Vanavond er weer even heen om z'n benen te laten strekken.