Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hagelslag schreef:Misschien dat ze last heeft van worden en daarom schraal is/word?
Babootje schreef:hagelslag schreef:Misschien dat ze last heeft van worden en daarom schraal is/word?
Wormen bedoel je?![]()
Persoonlijk houd ik er niet zo van om paarden terug in het voer te zetten omdat ze anders te energiek zijn om te handelen. Er zijn best goede voersoorten om paarden op gewicht te houden zonder dat ze daar meer energie van krijgen. Heb je al eens aan seniores priores gedacht TS?
Wormen heb ik ook aan gedacht, ze is wel goed ontwormd maar altijd al lastiger 'vol' te krijgen geweest. 
Iedere rit rijden we wel ook even rond aan een lange teugel, ook in galop. Zodat ze daar ook een bepaalde mate van vrijheid en ontspanning bij mee krijgt. Maar nu ik dit typ denk ik dat je bedoeld dat ze de hand mooi met lengte volgt op het moment dat je je hand wat meer naar voren zet zonder 10 m langer te worden?
Iedere rit rijden we wel ook even rond aan een lange teugel, ook in galop. Zodat ze daar ook een bepaalde mate van vrijheid en ontspanning bij mee krijgt. Maar nu ik dit typ denk ik dat je bedoeld dat ze de hand mooi met lengte volgt op het moment dat je je hand wat meer naar voren zet zonder 10 m langer te worden? :D
. In mun hand heb ik veelal te weinig haha. Ze kan ontzettend ligt in de handen lopen, wat heel fijn aan voelt. Maar ze moet er wel naartoe lopen natuurlijk. Dat gaat steeds beter maar als je ergens aan gaat werken is dat vaak een van de eerste dingen die weer minder wordt.
.
.
Mijn penny-meisjesdroom om ooit 3 wp in 1 proef te halen haha!
. Mag natuurlijk niet. Maar het voelde eens niet agressief en vervelend maar gewoon spanning en energie die er uit kwam op een manier die nog veilig was. Ook geen bokken met flinke uitslagen van achter o.d.
. Natuurlijk de ene dag minder of beter dan de andere, maar dat is bij iedereen.