Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Oeh, die panterbonte is een leukerd!
SecretLIN schreef:lianne304 schreef:Panterbonte aan de boom is blind aan 1 oog hengst van 18 jaar.
Ken de eigenaar.
Wij staan er nu nog met 15 ponys en gaan nu zo weer naar huis.
Handel is voorbij, alles trekt af.
weet jij van wie de tinker is die ik hierboven heb geplaatst en die mini ezeltjes
pollewopsie7 schreef:Wij hebben dit jaar ook voor het eerst een aankoop gedaanéén van het exmoor groepje. Een 2,5 jarige merrie. We gaan zien hoe ze zich de komende tijd gaat ontwikkelen. Nu eerst maar eens bijkomen van deze intensieve dag
[ [url=m/CIaQ22.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V5TkB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qBY3m6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Romy1234 schreef:Deze gaat met ons mee terug![]()
Niet met mij mee maar wel met degene met wie ik hier ben.
[ [url=m/WKddb7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rabReM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is ook leuk!! Hoe oud is hij/zij?
pollewopsie7 schreef:Wij hebben dit jaar ook voor het eerst een aankoop gedaanéén van het exmoor groepje. Een 2,5 jarige merrie. We gaan zien hoe ze zich de komende tijd gaat ontwikkelen. Nu eerst maar eens bijkomen van deze intensieve dag
[ [url=m/CIaQ22.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V5TkB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qBY3m6.jpg]Afbeelding[/url] ]
welmoed__ schreef:Ik ben ook alweer even terug, nog even een dutje gedaan want ik moet zo nog naar school.
Ik vond het rustig, de sfeer was goed, minder paarden naar mijn idee en ik vond de dieren er over het algemeen goed en rustig bij staan. Die bonte hengst die ergens bovenop sprong, hebben ze volgens mij later in een box gedaan en schermen omheen gezet.
Stonden een paar leuke diertjes tussen, weinig "slecht" spul.
Nog een erg mooie hengst gezien. Hoorde omstanders zeggen dat hij verdoofd was, maar dat waren aannames.
[ [url=m/UtYksX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8tdMEh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was die hengst, prachtig dier. Had ook veel bekijks toen er een jonge meid wat aan het onderhandelen was. Ben benieuwd of die uiteindelijk verkocht is.