Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Je meldt je aan, op het aanmeldformulier moet je je motivatie opgeven en je ervaring met paarden. Je krijgt vervolgens een telefonisch interview. Sommige rijders moeten dan nog bijvoorbeeld een filmpje opsturen van zichzelf in rengalop oid als er nog een twijfeltje is.
Vervolgens ben je onder voorbehoud van betaling toegelaten, dus als het je niet lukt om de benodigde financien bijeen te krijgen dan lig je er weer uit.
Dilan93 schreef:Ah oke, begrijpelijk ookIs niet niks om te rijden.
Het financiele plaatje is nog een tweede aandachtspunt idd. Heeft niet iedereen even in een oude sok liggen denk ik
Kobus17 schreef:Dilan93 schreef:Ah oke, begrijpelijk ookIs niet niks om te rijden.
Het financiele plaatje is nog een tweede aandachtspunt idd. Heeft niet iedereen even in een oude sok liggen denk ik
Ik denk dat dit wel een beetje bewust wordt gedaan, als het bijv €1000 kost dan zijn er minder remmingen om in te schrijven ,dan wanneer je er ruim €10000,00 voor moet betalen.
Seltje schreef:@eef dat is al vaker gebeurd, als je paard niet terug vind kan je gaan lopen... Als er dan nog spullen aan je paard vastgemaakt waren kan je hopen dat paard naar zijn herder is teruggekeerd en zo je spullen terugkrijgen, anders is het goodbye stuff en paard...
_Eef schreef:Lopen, lopen en lopen. Hopen dat je je paard weer te pakken krijgt of op een andere manier hulp krijgt. Je kan naar een station gereden worden, kost je dan straftijd.Wat zou je eigenlijk moeten doen, als je tussen twee HS's overnacht, en je je paard kwijt bent de volgende ochtend?
Seltje schreef:@eef dat is al vaker gebeurd, als je paard niet terug vind kan je gaan lopen... Als er dan nog spullen aan je paard vastgemaakt waren kan je hopen dat paard naar zijn herder is teruggekeerd en zo je spullen terugkrijgen, anders is het goodbye stuff en paard...
Marieke_963 schreef:Weet iemand hoe dat dan eigenlijk gaat met paarden kiezen morgenochtend? Krijgen de mensen die als eerste aan zijn gekomen op HS3 vandaag dan ook eerste keuze t.o.v. de mensen die vandaag later zijn binnengekomen daar?
elnienjo schreef:Ze hebben deze bij en er les in gehad, maar alsnog zijn er afdwalers. Of je hebt het niet goed gedaan of je paard is een behendige hinkepoot_Eef schreef:Wat zou je eigenlijk moeten doen, als je tussen twee HS's overnacht, en je je paard kwijt bent de volgende ochtend?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hebben ze hobbles bij om te voorkomen dat hun paard er vandoor kan?