Denk niet dat ze er staan ... zie tenminste uniqhorse niet tussen de standhouders staan
minouesmee
Geplaatst: 07-02-19 18:36
Ik twijfel of ik ga. Vind de entree best prijzig om even te shopppen. Heeft iemand toevallig een kortingscode?
Maureen_M
Geplaatst: 07-02-19 19:37
minouesmee schreef:
Ik twijfel of ik ga. Vind de entree best prijzig om even te shopppen. Heeft iemand toevallig een kortingscode?
20 euro valt toch best mee? T is ook een geheel event!
Als ik kijk naar mensen die makkelijk 150 euro (waar vaak nog drank en eten bij moet komen) neerlappen voor een festival, waar ze zich de dag erna wrsclk niet eens meer wat van herrineren is 20 euro niet duur haha.
Het is 24 euro op de dagen dat ik kan. En ja, het is behoorlijk duur. Ik ben laatst naar Boot in Dusseldorf geweest, daar kun je jachten bekijken van enige miljoenen en dat is 27 hallen groot en daar betaal je dan 16 euro voor. Ik neem aan dat ze ook nog wat rekenen voor parkeren bij Equitana?
Even shoppen? Haha, je bent een flinke dag zoet en en zijn ook nog shows. Voor horse event betaal je meer voor minder
minouesmee
Geplaatst: 07-02-19 20:30
Duur is misschien niet het goede woord, prijzig is beter. Ik ben er meerdere keren geweest dus ik weet hoe groot het is.
Maar benzine, entree, parkeergeld loopt aardig op. Paar jaar geleden (2015) had ik een kaartje met korting voor €14. Die code had Richard toen gevonden. Helaas doet die website het niet meer.
Groepskorting moet je van te voren aanvragen lees ik nu. Dus dat werkt ook niet meer.
Shows bekijk ik niet. Dus het is dan puur 'shoppen' en dingen voelen en aanraken
Lori
Geplaatst: 07-02-19 21:10
Goed om te weten dat dat niet meer zo werkt met die groepskortingen, bedankt voor het melden Germie .
Het is wel zo als je alles bij elkaar begint te tellen dat je toch al snel een groot bedrag kwijt bent, hier breng ik eigen eten mee altijd maar anders zit je al snel aan 15euro eten, 20euro ticket, parking(?), brandstof/trein ticket naar daar. Doe het hier dan ook enkel omdat het maar om het jaar doorgaat, jaarlijks zou dat hem niet worden.
Ik neem zelf wat koekjes mee en vooral drinken, zeker 2 liter gaat er in de rugzak. Dan hoef ik daar niets te kopen en kan ik gewoon op de terugweg langs een mac gaan
miss_lizje
Geplaatst: 07-02-19 21:39
Ik hoop dat er nog een kortingsactie komt. Lijstje vult zich langzaam. Maar heb geen grote dingen nodig. Vooral ook lekker rondkijken
Stel je hebt een dagkaartje, hoe zit het dan met shows? Moet je daar apart voor betalen? Of mag je er gewoon bij zijn?
Bagheera_206
Geplaatst: 07-02-19 22:06
Silly1972 schreef:
Even shoppen? Haha, je bent een flinke dag zoet en en zijn ook nog shows. Voor horse event betaal je meer voor minder
Dat dus. Nu heb je meer voor minder geld.
Cowgirl
Geplaatst: 07-02-19 22:58
Equitana is niet verplicht hoor.
In verhouding met HE krijg je wel meer waar voor je geld. Logistiek gezien is het ook vele malen beter georganiseerd en voor het parkeergeld op P10 heb je ook nog de gratis bus (die af en aan rijden) die je van en naar de beurs brengt. Die afstand hier met de bus kost je 3,50 euro. En gelukkig ben je redelijk snel van het terrein als je naar huis gaat...was HE laatste keer niet 3 uur wachten ofzo. Ik was blij dat ik niet mee was.
Kwa eten ook vele malen beter. Wij hebben daar vorige keer s'avonds gegeten en er was ruime keus en het was erg goed. Beter dan een klef broodje met kaas op HE van 4,50 euro.
Voor mij alleen nog maar Duitsland. Dat is gewoon ons weekendje weg. En een weekendje weg kost nou eenmaal geld. Dan maakt het niet uit of het Parijs is of Equitana
Weet iemand van jullie misschien ook een stand die otto schumacher verkoopt
mindful
Geplaatst: 08-02-19 07:43
welk hotel raden jullie aan? Ik vind het niet meer terug maar het is in Essen zelf en er was gratis parking aan. Een smalle parking aan de zijkant van het hotel, iemand? Of een goeie tip? Waar je lekker kan en
Door ziek zijn niet verder kunnen plannen aan mijn vakantie en EQ. Maar ook mijn lijstje loopt inderdaad wel op * Nierendeken/uitrijdeken waarvan de binnenkant eruit kan * De paardensnoepjes kraam voor een grote emmer. Paard is echt verslaafd aan. * Hoofdstel met lage neusriem (ik heb er nu 1tje maar hij bevalt niet helemaal) * 2x sets compleet maken.
En wie gaat er een keer naar de avondshow? En kan ik dan aansluiten? Ik wil wel naar de avond show maar ik zit daar liever niet alleen.