Leuk dat er een topic is Ik wil dit jaar ook weer eens gaan. Eerste keer de hele indoor meegemaakt als groom van deelnemers en de laatste keer dat we gingen hadden we autopech net over de grens en toen zijn we uiteindelijk met de taxi en trein gegaan. Deze keer eens proberen een gehele dag ervan te maken, zonder pech
Voor de mensen die willen overnachten, misschien is er nog een betaalbare AirBnB te vinden?
ikke
Geplaatst: 21-11-16 18:20
Voor degenen die twee dagen of meer gaan; overweeg ook de ICE. Als je die op tijd boekt, is ie zo goedkoop, daar kun je geen hotel voor boeken. Vanaf Utrecht sta je in een kleine 2 uur op Essen Hbf.
Hier geen boodschappenlijstje. Als je zo lang paarden hebt als wij, dan heb je alles wel. Wij gaan voor informatie en verder wat reservedelen die vrijwel alleen daar te koop zijn. Wellicht nog wat extra hoefgereedschap; dat kun je daar ook zo lekker uitzoeken; zeer ruime keuze.
Iemand enig idee of er een stand met CWD materiaal staat?
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 22:15
Laurievc schreef:
Iemand enig idee of er een stand met CWD materiaal staat?
Dat zou zo maar kunnen. Vaak als je iets specifieks wilt proberen/kopen kun je berichtje naar fabrikant sturen of ze het mee zouden willen nemen naar Equitana. De meesten zijn daar niet zo moeilijk mee.
Geweldig Is niks speciaals, gewoon een borsttuig maar ik moest zeker weten dat ze er stonden anders moet ik er in Mechelen achter Bedankt, had die site niet gevonden haha!
Wij gaan zeker weten ook weer heen, alleen er is 1 maar. Ik neem iemand van 75 mee en die kan dus niet meer de hele tijd lopen was 2 jaar geleden al een ramp. Maar ze wil heel graag mee.
Iemand enige idee of je daar een rolstoel kan lenen/huren ?