Iemand een idee of er werkelijk ook tickets nog ter plaatse gekocht kunnen worden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

100-200 euro voor een overnachting is toch écht teveel
 100-200 euro voor een overnachting is toch écht teveel  

Ik wil dit jaar ook weer eens gaan. Eerste keer de hele indoor meegemaakt als groom van deelnemers en de laatste keer dat we gingen hadden we autopech net over de grens en toen zijn we uiteindelijk met de taxi en trein gegaan. Deze keer eens proberen een gehele dag ervan te maken, zonder pech
 Ik wil dit jaar ook weer eens gaan. Eerste keer de hele indoor meegemaakt als groom van deelnemers en de laatste keer dat we gingen hadden we autopech net over de grens en toen zijn we uiteindelijk met de taxi en trein gegaan. Deze keer eens proberen een gehele dag ervan te maken, zonder pech  

Laurievc schreef:Iemand enig idee of er een stand met CWD materiaal staat?

Is niks speciaals, gewoon een borsttuig maar ik moest zeker weten dat ze er stonden anders moet ik er in Mechelen achter
 Is niks speciaals, gewoon een borsttuig maar ik moest zeker weten dat ze er stonden anders moet ik er in Mechelen achter  Bedankt, had die site niet gevonden haha!
 Bedankt, had die site niet gevonden haha!