Of heb je niks te doen en wil je lekker rondhangen, mag je me ook een bericht doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

c_alsemgeest schreef:Oh maar daar zitten we ook weleens hysterisch te wezen hoor ynskek... bij tafeltjes daarvoor
Ja klopt Jolien, normaal heeft een van ons een caravan, maar dit jaar gaan we met zij allen in een huisje. 1 persoon gaat voor het eerst mee... die heeft meteen de vuurdoop

vonneke schreef:Dat is idd wel heel vervelend als hij steeds een sabbatical neemt
Had je paard al wat gelopen?
Hier les alweer er op zitten.
Dit weekend eens er een lijstje maken wat we mee moeten nemen naar Almelo.
maar dat werkt wel.
klumpertje schreef:Zo jullie hebben er ondertussen goed zin aan! Hier in Almelo komt ook alles dichterbij...
Ik heb gisteravond Kür gereden op het Freestyle Festival in Wezep, erg leuk om te doen. En ondanks dat hij de vorige keer erg geschrokken is van de muziek van een ander en we de baan niet rond konden komen hadden we nu 63,05%
vooral met bekkens in de muziek....
ik ben nog nooit geweest, maar zijn er evt spuitplaatsen of een tuinslang of iets dergelijks waar je je paard kan wassen of moet je daarvoor gewoon even een emmer meenemen?
er is nog een plek waar je emmers kunt vullen (ook als drinkwater voor de paarden) dus dan heb je grote kans dat je eerder klaar bent.
Geven jullie je paarden water uit een grote ton of uit een emmer?