Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YOURLOVER schreef:Iedere boekenwinkel zich afvragen hoe het kan dat opeens al die boeken zo snel verkocht worden, terwijl ze daar bij wijze van 10 jaar liggen te verstoffen
Joanieke schreef:YOURLOVER schreef:Iedere boekenwinkel zich afvragen hoe het kan dat opeens al die boeken zo snel verkocht worden, terwijl ze daar bij wijze van 10 jaar liggen te verstoffen
Haha ja idd! Ik heb ze wel gemaild of ze m opzij wouden leggen voor me omdat er dus ineens zoveel interesse in is door een paarden forum![]()
Maar ik heb m net opgehaald en even in gekeken, staat ook hele evolutie in van het paard, ik ben enthousiast!
Joanieke schreef:Ik word echt alleen maar enthousiaster! Wou eigenlijk een uur geleden gaan slapen, maar ik kon niet stoppen met lezen... Wat hij verteld is allemaal zo logisch, maar ook ontzettend goed onderbouwd, echt vanuit de aard van het paard.. Ben echt blij met het boek! Ik ben echt helemaal geen lezer, maar dit boek maakt daar echt verandering in
YvonneV schreef:larissa96 schreef:Voor degene die het interessant vinden, hij geeft les volgens de methode van (ik verstond iets in deze richting) Treffer? Ik heb nog geen tijd gehad om het op te zoeken, dus je zal het vast anders schrijven. Er schijnt ook een documentaire van te zijn, dus succes met zoeken! Haha.
friendly schreef:Sommige mensen beseffen ook niet dat paarden enorm goed kunnen spiegelen. En soms zelfs zo goed dat jij zelf niet doorhebt dat er iets in je hoofd speelt maar het paard laat het je wel zien. En dan denk je later: inderdaad, ik zat hier of daar toch iets meer mee dan ik dacht.