Paardenmarkt Hedel 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:47

Ik ben vanochtend ook geweest. Veel paarden gezien, maar eentje die me echt aansprak. Een volwassen vos ruin, tegen de 1.80. Kon er met mijn 1.83 maar net overheen kijken. Was echt verliefd op dit dier. Heb er nog een hele tijd bij gestaan, maar helaas geen eigenaar te bekennen. Nog wel even een foto gemaakt samen:

Afbeelding

Edit: Mocht iemand weten waar hij heen is gegaan en mocht hij te koop staan, ben nog steeds geïnteresseerd :) . Hij stond overigens ook bij de andalusiers in de buurt.

LukieBradley

Re: Paardenmarkt Hedel 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:49

Een paar van zulke grote vossen zijn mee in de export gegaan, stond er nog eentje naast met een bles?

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:52

__elise__ schreef:
Ik ben vanochtend ook geweest. Veel paarden gezien, maar eentje die me echt aansprak. Een volwassen vos ruin, tegen de 1.80. Kon er met mijn 1.83 maar net overheen kijken. Was echt verliefd op dit dier. Heb er nog een hele tijd bij gestaan, maar helaas geen eigenaar te bekennen. Nog wel even een foto gemaakt samen:

[ [url=m/CP8k8D.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: Mocht iemand weten waar hij heen is gegaan en mocht hij te koop staan, ben nog steeds geïnteresseerd :) . Hij stond overigens ook bij de andalusiers in de buurt.

Elise, als je op zoek bent naar zo'n paard.. Wij hebben op stal een mega vos staan van 1.85! Prachtig mooi en braaf beest. Staat in de handel. Als je interesse hebt, kun je altijd even een PB sturen ;)

blackflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:53

Ik vond die appaloosa wel leuk ruintje stamboom zon 6 jaar en bereden kermis pony.
Moest 525 opbrengen.
Mijn vrienden en ik vonden dat echt veel geld.
Afbeelding

Vooral al die schattige kleine shetjes en dat muildiertje had ik het liefst mee naar huis genomen.[/quote]

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:57

Nee, was wel een vos. Maar volgens mij geen aftekeningen op het hoofd, weet het niet meer zeker. Alleen naar deze gekeken haha. Er stond wel een merk op zijn bil.
Afbeelding

@ suusenmalvin: Ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek, deze viel me gewoon heel erg op. Maar je mag me altijd een pb sturen met meer info, je weet maar nooit.

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:57

VisibreTeam schreef:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! Baal dat ik de pony waar ik op viel niet heb meegenomen hahaha, weet niet of iemand m heeft zien staan? Welsh schimmelruintje van 16 jaar, klein maatje en spierwit. .. zo'n gaaf ding

Ja ik weet welke je bedoeld. Stond voor de pinautomaat toch? Ik vond m ook erg leuk en heb nog even onderhandeld, ik twijfelde echter teveel. Hij had een rare deuk in zijn linkerschouderblad. De handelaar vroeg bij mij 450 en even later werd ie voor 600 verkocht aan een blonde dame met een groene waxjas aan.
Ik ben erg blij met mijn merrietje!

Afbeelding

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:08

theedoos schreef:
[ Afbeelding ]

Iemand dit paardje gezien/kent iemand hem?
Zielig hoopje paard heeft mijn hart veroverd. Kan niet stoppen met aan hem te denken. Vol onder de wonden en mager.
Helaas vroeg de eigenaar nog aardig geld voor hem voor hoe hij erbij stond, dus met pijn in mijn hart weg gelopen.
Op de terugweg naar huis letterlijk zitten huilen over het feit dat alles in mij schreeuwde dat dit HET paard voor mij is en ik hem gewoon het liefdevolle huisje wil geven die hij zo verdiend!
:'(

Vraag het gewoon nog een keer :o

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:26

theedoos schreef:
[ Afbeelding ]

Iemand dit paardje gezien/kent iemand hem?
Zielig hoopje paard heeft mijn hart veroverd. Kan niet stoppen met aan hem te denken. Vol onder de wonden en mager.
Helaas vroeg de eigenaar nog aardig geld voor hem voor hoe hij erbij stond, dus met pijn in mijn hart weg gelopen.
Op de terugweg naar huis letterlijk zitten huilen over het feit dat alles in mij schreeuwde dat dit HET paard voor mij is en ik hem gewoon het liefdevolle huisje wil geven die hij zo verdiend!
:'(

Dat was een heel lief dier, als ik t geld had had ik wel geboden/gokje gewaagd.
Stond naast die bruine nog een zwarte hengst van 2,5jr, op ijzers.
Ook erg duur!

Spanjaard ook gezien, heel mooi dier.

In een straatje nog een grote 2,5jr zwarte ruin van Montender, kon erg fijn lopen.

Heb niks gezien waarvan ik echt kriebels kreeg om te kopen, maar wel een paar leuke dieren die een gokje waard zouden zijn.

Helaas wel meer stumpertjes dan vorig jaar in mijn beleving, o.a een gigantisch oud friesje met deken op maar was echt oud, op en krakkemikkig.
Ook een veulen met een extreme bokhoef, een bont veulen grote maat met een gigantische wormenbuik en belachelijk kromme benen.

Die welsh cremelo/perlino(?) die door een bokker is gekocht kwam bij een bekende handelaar van ons vandaan.
Leuk dier, wilde ook de prijs weten maar was al verkocht.

Prijzen waren heel verschillend, van 5000,- voor een niet goed gebouwde 2,5jr hengst tot 1500,- voor een palomino a-welsh tot 150,- voor een braaf gereden grote maat shet.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:27

Linda2B schreef:
VisibreTeam schreef:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! Baal dat ik de pony waar ik op viel niet heb meegenomen hahaha, weet niet of iemand m heeft zien staan? Welsh schimmelruintje van 16 jaar, klein maatje en spierwit. .. zo'n gaaf ding

Ja ik weet welke je bedoeld. Stond voor de pinautomaat toch? Ik vond m ook erg leuk en heb nog even onderhandeld, ik twijfelde echter teveel. Hij had een rare deuk in zijn linkerschouderblad. De handelaar vroeg bij mij 450 en even later werd ie voor 600 verkocht aan een blonde dame met een groene waxjas aan.
Ik ben erg blij met mijn merrietje!

[ [url=m/J2fZcM.jpg]Afbeelding[/url] ]

hé Linda28, stond dit beestje helemaal als allereerste wanneer je op de markt kwam (natuurlijk afhankelijk van welke richting :roll: )

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:29

Aaaahhhh dat ezeltje <3. Ik wou eigenlijk maar de markt voor een ezel merrietje en nu ik deze foto zie baaaaal ik enorm dat ik niet gegaan ben....

Mocht iemand t ezeltje weten te staan pb is altijd welkom

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:36

[\quote]

hé Linda28, stond dit beestje helemaal als allereerste wanneer je op de markt kwam (natuurlijk afhankelijk van welke richting :roll: )[/quote]

Die heb ik ook gezien toen wij de markt op kwamen maar dat was niet die van mij denk ik. Ik was voor die eerste ook nog teruggegaan maar toen inderdaad weg helaas... ik heb de mijne iets verderop Links gekocht van een blond meisje met een hyporama schoudertas. Hij was van haar vriend.Ik weet niet zeker of ze al vaker verhandeld was vandaag maar heb r naar mijn idee voor een leuk prijsje.

paramuse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:47

Icecrystal schreef:
Lenthe is inmiddels ook thuis!

Hier eerst op de markt,
[ [url=m/zFP2mn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu lekker in haar warme stalletje.
Ze had echt enorme dorst, zo sneu!
Ik denk dat ze nagenoeg niks kent, ze is nu nog behoorlijk bang.
Maar even kijken hoe dat over een tijdje gaat.
Ze is ongeveer 1.48m hoog.
[ [url=m/USfm1c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is leuk, deze pony komt van de handelaar waar ik voor rij!
Ik kan helaas niet veel info geven omdat ze niet zo lang op stal heeft gestaan maar met een beetje geduld is het een hele lieve pony.
Ze was in het begin inderdaad een beetje bang maar met geduld kwam ik een heel eind.
Updates over dit beestje vind ik totaal niet erg O:)

Jitske25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:51

Er staan leuke nieuwe aanwinsten tussen hoor!! Leuk leuk!!
Verleidelijk om paardjes te kopen. Eigenaar van stal is vandaag ook geweest en is terug gekomen met drie jonge dingen die nog beleerd moeten worden. Verder heeft ie een Fjord-ruin en een bruine drachtige C-pony merrie met kolletje verkocht.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:19

_helga_ schreef:
LukieBradley schreef:
De laatste foto reeks die iemand hier plaatste :')
De voorlaatste volgens mij.
Ons hengstje van 400 Euro _O-

Oh die eerst 175 was en 5 min later 400 _O-

Haha echt? Die was van kennissen van de handelaar met wie ik was, en die moest sochtends vroeg 275 zijn :=

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:20

Nog even een paar foto's van mn kleine dropje nadat ze even snel wat opgepoetst (manen ontklit en staart geknipt, rest komt morgen :P ) was :')
Afbeelding
Afbeelding

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:44

draaakje schreef:
Ook wij zijn een rondje over de markt geweest. Niet om iets te kopen, maar gewoon om te kijken.
[ [url=m/En7vzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYKuzA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MLmAlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uG8CfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eWmckI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/elTG1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IEQ0mL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nyMUVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UIm2sF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jcc3yv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sdo5Gj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vooral al die schattige kleine shetjes en dat muildiertje had ik het liefst mee naar huis genomen.

Hey dat trekpaard, vosschimmel, die ken ik! Leuk om hem hier voorbij te zien komen..

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:11

Iemand een grote zwartbruine merrie zien staan met een bles en 2 witte benen? Flink in de wintervacht en een wat ingezakte rug. Waarschijnlijk ook 1 a 2 dikke achterbenen..

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:27

Leuk om alle dieren terug te zien! Wii zijn ook geweest en onze handelaar had zijn wagen mee. Nooit twee x zeggen, dus 3 paarden verderop na het gesprek stond een zielig krakkemikkig friesje, moeder verslag verliefd op t diertje dus meegenomen en ingeladen bij de handelaar.

Spul wat ik heb ingereden is naar de markt vertrokken, en ook verkocht. Altijd toch wel sneu, hoop dat ze goed huisje krijgen. Dus iemand een d pony'tje bonte gekocht? En een welsh cob achtige met extreem lange hoeven, veelste dik. Bruin ruintje, grotere maat 1,55 ong schattend...

Afbeelding

Iemand dit dier ook nog gezien :(:)

Afbeelding

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:29

Afbeelding
Deze kleine was leuk , had hem bijna gekocht maar vanwege z'n stijle hoefjes toch laten staan.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:30

De palomino hierboven is ook wel een hele beroerde foto.
Had ook wel een badkuip, maar deze foto maakt het extra :o

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:31

Oh die laatste ja, ook gezien. ocharm!

Edit: met "die laatste" bedoelde ik de doorgezakte rug

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:36

Helenalena schreef:
draaakje schreef:
Ook wij zijn een rondje over de markt geweest. Niet om iets te kopen, maar gewoon om te kijken.
[ [url=m/En7vzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYKuzA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MLmAlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uG8CfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eWmckI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/elTG1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IEQ0mL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nyMUVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UIm2sF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jcc3yv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sdo5Gj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vooral al die schattige kleine shetjes en dat muildiertje had ik het liefst mee naar huis genomen.

Hey dat trekpaard, vosschimmel, die ken ik! Leuk om hem hier voorbij te zien komen..

Dat is Wodan toch?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:51

Ubimone ja dat is Merel inderdaad.

Die doorgezakte palomino had ik medelijden mee..

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:18

@Robijntjah, had niet verwacht dat je zou weten wie ik was, dus heb maar niks gezegd :p

Wij hebben helaas niks gekocht, was ook niet de bedoeling, maar er stond genoeg leuks.

Weet er trouwens iemand hoeveel paarden/pony's aanwezig waren?

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:29

Afbeelding

Deze had ook zo mee gemogen hierheen.
Afbeelding

Afbeelding

Schimpie <3

Afbeelding

Afbeelding