Edit: Mocht iemand weten waar hij heen is gegaan en mocht hij te koop staan, ben nog steeds geïnteresseerd
. Hij stond overigens ook bij de andalusiers in de buurt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij stond overigens ook bij de andalusiers in de buurt. __elise__ schreef:Ik ben vanochtend ook geweest. Veel paarden gezien, maar eentje die me echt aansprak. Een volwassen vos ruin, tegen de 1.80. Kon er met mijn 1.83 maar net overheen kijken. Was echt verliefd op dit dier. Heb er nog een hele tijd bij gestaan, maar helaas geen eigenaar te bekennen. Nog wel even een foto gemaakt samen:
[ [url=m/CP8k8D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Mocht iemand weten waar hij heen is gegaan en mocht hij te koop staan, ben nog steeds geïnteresseerd. Hij stond overigens ook bij de andalusiers in de buurt.

VisibreTeam schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! Baal dat ik de pony waar ik op viel niet heb meegenomen hahaha, weet niet of iemand m heeft zien staan? Welsh schimmelruintje van 16 jaar, klein maatje en spierwit. .. zo'n gaaf ding
theedoos schreef:[ Afbeelding ]
Iemand dit paardje gezien/kent iemand hem?
Zielig hoopje paard heeft mijn hart veroverd. Kan niet stoppen met aan hem te denken. Vol onder de wonden en mager.
Helaas vroeg de eigenaar nog aardig geld voor hem voor hoe hij erbij stond, dus met pijn in mijn hart weg gelopen.
Op de terugweg naar huis letterlijk zitten huilen over het feit dat alles in mij schreeuwde dat dit HET paard voor mij is en ik hem gewoon het liefdevolle huisje wil geven die hij zo verdiend!
:'(
theedoos schreef:[ Afbeelding ]
Iemand dit paardje gezien/kent iemand hem?
Zielig hoopje paard heeft mijn hart veroverd. Kan niet stoppen met aan hem te denken. Vol onder de wonden en mager.
Helaas vroeg de eigenaar nog aardig geld voor hem voor hoe hij erbij stond, dus met pijn in mijn hart weg gelopen.
Op de terugweg naar huis letterlijk zitten huilen over het feit dat alles in mij schreeuwde dat dit HET paard voor mij is en ik hem gewoon het liefdevolle huisje wil geven die hij zo verdiend!
:'(
Linda2B schreef:VisibreTeam schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! Baal dat ik de pony waar ik op viel niet heb meegenomen hahaha, weet niet of iemand m heeft zien staan? Welsh schimmelruintje van 16 jaar, klein maatje en spierwit. .. zo'n gaaf ding
Ja ik weet welke je bedoeld. Stond voor de pinautomaat toch? Ik vond m ook erg leuk en heb nog even onderhandeld, ik twijfelde echter teveel. Hij had een rare deuk in zijn linkerschouderblad. De handelaar vroeg bij mij 450 en even later werd ie voor 600 verkocht aan een blonde dame met een groene waxjas aan.
Ik ben erg blij met mijn merrietje!
[ [url=m/J2fZcM.jpg]Afbeelding[/url] ]
)
. Ik wou eigenlijk maar de markt voor een ezel merrietje en nu ik deze foto zie baaaaal ik enorm dat ik niet gegaan ben....
)[/quote]Icecrystal schreef:Lenthe is inmiddels ook thuis!
Hier eerst op de markt,
[ [url=m/zFP2mn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu lekker in haar warme stalletje.
Ze had echt enorme dorst, zo sneu!
Ik denk dat ze nagenoeg niks kent, ze is nu nog behoorlijk bang.
Maar even kijken hoe dat over een tijdje gaat.
Ze is ongeveer 1.48m hoog.
[ [url=m/USfm1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
draaakje schreef:Ook wij zijn een rondje over de markt geweest. Niet om iets te kopen, maar gewoon om te kijken.
[ [url=m/En7vzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYKuzA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MLmAlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uG8CfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eWmckI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/elTG1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IEQ0mL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nyMUVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UIm2sF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jcc3yv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sdo5Gj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vooral al die schattige kleine shetjes en dat muildiertje had ik het liefst mee naar huis genomen.

Helenalena schreef:draaakje schreef:Ook wij zijn een rondje over de markt geweest. Niet om iets te kopen, maar gewoon om te kijken.
[ [url=m/En7vzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYKuzA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MLmAlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uG8CfQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eWmckI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/elTG1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IEQ0mL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nyMUVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UIm2sF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jcc3yv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sdo5Gj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vooral al die schattige kleine shetjes en dat muildiertje had ik het liefst mee naar huis genomen.
Hey dat trekpaard, vosschimmel, die ken ik! Leuk om hem hier voorbij te zien komen..