Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nonnie89 schreef:Seltje schreef:Week 26: check, wie ook?
Ik had me ook weer ingeschreven. Dit word mijn 3e jaar. Nu elk jaar geweest en het word elk jaar leuker vind ik!!!!
Ik ga ook in week 26!!!!!
Rot van je paard! Hoop op snel herstel
dus als je naar week 30 gaat en gezellig mee wil kletsen kun je een pbtje sturen met je nummer
en jij? Devonypieter schreef:Halloooo.
Ik heb vorige week bedacht dat ik toch wel op ponykamp wil dit jaar. Ik ben al 2 keer knhs geweest en dat vind ik niet zo leuk meer. En toen kwam ik dit kamp tegen. Ik wil er graag met een vriend van mij heen. Alleen wij zijn 13/14. Aangesien jullie allemaal veel ouder zijn dan ons is het dan wel een goed idee ? En als dat niks uit maakt is er dan nog wel plek omdat we zo laat zijn met opgeven ? En ik heb nu een 5-jarige D pony en hij is nog niet zo ervaren met nieuwe plekken/wedstrijden enzo , houde. De instructeurs hier wel rekening mee enzo of weten ze hoe ze daar mee om moeten gaan ? Dit kamp lijkt me echt geweldig met de kamers en dat ze in de wei mogen enzo .
LiannePuthzy schreef:Devonypieter schreef:Halloooo.
Ik heb vorige week bedacht dat ik toch wel op ponykamp wil dit jaar. Ik ben al 2 keer knhs geweest en dat vind ik niet zo leuk meer. En toen kwam ik dit kamp tegen. Ik wil er graag met een vriend van mij heen. Alleen wij zijn 13/14. Aangesien jullie allemaal veel ouder zijn dan ons is het dan wel een goed idee ? En als dat niks uit maakt is er dan nog wel plek omdat we zo laat zijn met opgeven ? En ik heb nu een 5-jarige D pony en hij is nog niet zo ervaren met nieuwe plekken/wedstrijden enzo , houde. De instructeurs hier wel rekening mee enzo of weten ze hoe ze daar mee om moeten gaan ? Dit kamp lijkt me echt geweldig met de kamers en dat ze in de wei mogen enzo .
mischien dan de B week? ik zit nu in een groepschat, en daar zijn er 2 ook 13/14 jaar ikzelf ben 16 (week 29) de rest weet ik nie, je word wel gewoon op niveau ingedeeld
moonday schreef:heb je bericht gehad 123diezel?
Ik was er ook een tijdje over in twijfel. Maar aangezien mijn paard blesseert is heb ik er nu maar 1 om mee te nemen.
maar ik heb een tijdje geleden nog wel een ander mailtje gestuurd, dus misschien dat het daar aan ligt ofzo. ik stel het zelf steeds weer uit om te mailen, wat nou als ik het deze week wel krijg, en dan wacht ik weer een week.