Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caitlin_K schreef:Met Rosa gaat het goed! Rosa is koortsvrij al een hélé lange tijd. Af en toe hebben ze snotneusjes hier en daar, maar dat is eerder door de regen. Roos staat met regendeken. Roos is oud en nieuw rustig doorgekomen.
Met Ilayla , en Dante gaat het ook goed! Beide staan ze met dekentjes op. Ilayla heeft soms een snotneus en heeft af en toe een hoest. Dante heeft nergens last meer van gehad. Pony's zijn al langere tijd koortsvrij, en ook hun zijn Oud en Nieuw super doorgekomen.
Ook de rest van de paarden zijn momenteel, allemaal al een tijdje koortsvrij.
jobamara, bedankt voor al je superlieve berichtjes! Ik zal Britt zeker een knuffel geven.

, kon er niet opkomen. Ik heb hier nog fenbendazole (flesje) en ook nog iets van pijnstilling liggen wat ik toen gekocht had voor het konijn. Als je er iets aan hebt stuur dan even je adres per pb kan ik het opsturen naar je. Het konijn (10 jaar) heeft het hier toen niet gehaald dus ik doe er niets meer mee. britje1997 schreef:Ik had je topic gelezen cas123 wat sneu van je konijntje het was een goede beslissing! !
Jammer genoeg heb k cuniculli vaak meegemaakt en ook hoe snel een konijntje kan sterven...
ik heb vorig schooljaar het hele jaar stage gelopen in een knaagdierenopvang waar ze dan vandaan komen en tegen de tijd dat je doorhebt dat ze ziek zijn is het meestal al telaat...
cuniculli is meestal dan ook een ziekte waar ze best langzaam an pijnlijk aan sterven omdat er vaak word gedacht aan een midden oor ontsteking en dat dan ook behandeld word
Jobamara jammer van je konijntje!! Gelukkig is 10 al een redelijke leeftijd maarja ze kunnen nooit oud genoeg worden!!